امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به منظور ترویج رسم ازدواج آسان صورت گرفت؛

پیوند 2 زوج جوان در جوار مقبره الشهدای گمنام منطقه 22 به همت شهرداری منطقه 22 و موسسه خیریه ام البنین (س)

خبرایران: 2زوج جوان همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، پیوند خود را در جوار مقبره الشهدای گمنام منطقه 22 جشن گرفتند.
پیوند 2 زوج جوان در جوار مقبره الشهدای گمنام منطقه 22 به همت شهرداری منطقه 22 و موسسه خیریه ام البنین (س)

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این مراسم که با حضور شهردار و دیگر مسئولان منطقه همچنین خانواده های 2 زوج جوان در بوستان ایثار واقع در ارتفاعات منطقه برگزار شده بود، خطبه ازدواج این 2 زوج در حالی بسته شد که سفره عقد آنها به ساده ترین و زیباترین شکل ممکن همجوار با مزار 2 شهید گمنام مدفون در این مکان روحانی گسترده شده بود. این مراسم به همت و مشارکت اداره امور بانوان حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 و موسسه خیریه ام البنین (س) و به منظور ترویج رسم ازدواج آسان برگزار شد و با مداحی و مولودی خوانی بمناسبت میلاد مسعود دوازدهمین خورشید اسمان ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) همراه بود.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در توضیح این مراسم گفت: « این برنامه نوعی کار اجتماعی  است و برای کمک به زوجهای جوانی تدارک دیده شده که در پی تشکیل زندگی به ساده ترین و بهترین شکل ممکن هستند. شهرداری با ورود به این موضوع، قصد دارد در ترویج راههای ازدواج آسان گام بردارد. این اولین برنامه ریزی شهرداری منطقه 22 برای برگزاری ازدواج آسان بوده و پیگیر هستیم که نظایر این برنامه بصورت مستمر برگزار شود. ضروری است دیگر دستگاهها و سازمانها نیز به مثابه شهرداری ، با ورود به این موضوع شرایط ازدواج آسان و بدور از تجملات زوجهای جوان را فراهم آورند. »

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب