امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10020 تاریخ انتشار: شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بانک شهر و شهرداری کرمان تفاهم‌نامه امضاء کردند

خبرایران: تفاهم‌نامه تامین منابع مالی بین بانک شهر و شهرداری کرمان با حضور استاندار به امضاء رسید.
بانک شهر و شهرداری کرمان تفاهم‌نامه امضاء کردند

به گزارش خبرایران از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر پورزرندی گفت: درآمدهای شهرداری‌ها ناپایدار است و بانک شهر به عنوان یک بانک تخصصی وارد صحنه شده تا به شهرداری کمک کند و اخیراً هم به پروژه‌های شهر کرمان ورود کرده‌ایم.

پورزرندی با اشاره به اینکه با مشکلات و مدیریت شهری آشنایی داریم، خاطرنشان کرد: تسهیلات بانک شهر را با شرایط مطلوبی در اختیار شهرداری‌های کلان‌شهرها قرار داده‌ایم.

وی در ادامه از ارائه خدمات الکترونیکی به صورت 24ساعته، بانکداری ارزان‌قیمت و اجرای طرح شهر هوشمند از سوی بانک شهر خبر داد.

استاندار کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه پول‌های سرگردان زیادی در دست مردم وجود دارد، اظهار کرد: ما برای جمع‌آوری این منابع حاضر به همکاری به بانک شهر هستیم.

علیرضا رزم‌حسینی ابراز کرد: شهرها هر قدر برای توسعه به جذب منابع مبادرت داشته باشند، لازم است و به این امر برای توسعه خدمات شهری نیاز داریم.

رزم‌حسینی ادامه داد: از سرمایه‌گذاری در شهرداری کرمان حمایت کرده و می‌توانیم حساب‌ها و منابع برخی شرکت‌های استان کرمان را به بانک شهر انتقال دهیم.

گفتنی است که این قرارداد از سوی دکتر پورزرندی مدیرعامل بانک شهر و ابوالقاسم سیف‌اللهی شهردار کرمان به امضاء رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب