امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10023 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک شهر گفت؛

سامانه نظارتی امانتدار و انعکاس‌دهنده پیام‌های شهروندان است

خبرایران: همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک گفت: وظیفه این سامانه امانتداری و انعکاس‌ صحیح پیام‌های شهروندان است.
سامانه نظارتی امانتدار و انعکاس‌دهنده پیام‌های شهروندان است

به گزارش خبرایران از امور ارتباطات و روابط‌عمومی، دکتر پورزرندی ابراز کرد: قدردان زحمات شهروندانی هستیم که از طریق ارتباط با این سامانه در جهت بهبود شرایط و خدمات این بانک سهیم بوده‌اند و معتقدیم که این عزیزان از برترین مشتریان فعال بانک بوده و شایسته‌ تقدیر هستند.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک شهر، اظهار داشت: سامانه نظارتی8655 به عنوان نخستین نمونه اینچنینی در شبکه بانکی کشور، از طریق شنیدن صدای مشتریان توانسته است بیش از 50درصد از مشکلات را برطرف کند.

سیدجلال ضیائیان، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک نیز در ادامه گزارشی از روند فعالیت این سامانه در طول عمر یک ساله آن شامل تهیه و تدوین ساختار سازمانی و وظایف سامانه، ایجاد یکپارچگی در حوزه پشتیبانی خدمات مشتریان و نظارت، نصب و راه‌اندازی سامانه‌هایCall Center  و CRM، ایجاد صندوق صوتی مدیران، تشکیل جلسات ارتباط مستقیم و دریافت و پیگیری نزدیک به 189هزار پیام از سوی شهروندان ارایه کرد.

بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655)، با هدف تحقق شعار محوری"بانک شهر، بانک پاسخگو" با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، از تاریخ22 اردیبهشت ماه سال93راه‌اندازی شد.

گفتنی است، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655) از طریق شماره تماس8655، پیام کوتاه 5000208655، پست الکترونیک 8655@shahr-bank.ir و مراجعه به سایت بانک شهر به نشانی www.shahr-bank.ir آماده پاسخگویی به شهروندان و همکاران است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب