امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10030 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک در جمع نمازگزاران مسجد اعظم(عج) تجریش؛

اولین کتابخانه تخصصی علوم دینی در شمال تهران احداث می شود

خبرایران : شهردار منطقه یک گفت: به منظور ارائه خدمات فرهنگی به پژوهشگران، اولین کتابخانه تخصصی علوم دینی در مجاورت مسجد اعظم (عج) تجریش در حال احداث است.
اولین کتابخانه تخصصی علوم دینی در شمال تهران احداث می شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک که به اتفاق عزت ا... خان محمدی فرماندار شمیرانات در جمع نمازگزاران مسجد اعظم (عج) تجریش حضور یافت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: کتابخانه تخصصی علوم دینی با هدف گردآوری کتاب های مذهبی و... به مساحت 860 متر در دو طبقه به صورت سازه lsf مبتنی بر تکنولوژی روز، مستحکم و با سرعت اجرایی بالا در مجاورت مسجد اعظم (عج) تجریش در حال ساخت است .

وی گفت: ساخت این کتابخانه از اواخر سال گذشته با هزینه ای بالغ بر  15 میلیارد ریال آغاز شده و تا مرداد ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

عزت ا... خان محمدی فرماندار شمیرانات نیز ضمن تشکر از احداث این کتابخانه از دیگر خدمات شهرداری منطقه در خصوص توسعه فضاهای سبز شهری، مراکز فرهنگی ، ورزشی و... تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دین پرور امام جماعت مسجد اعظم(عج) و رییس بنیاد نهج البلاغه نیز در این بازید از احداث پروژه کتابخانه علوم دینی تشکر کرد و گفت: این مرکز در اشاعه فرهنگ اسلامی و آشنایی جوانان با علوم دینی به خصوص نهج البلاغه نقش موثری خواهد داشت.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب