امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10049 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارتباط امن برگزار می‌کند؛

امنیت زیر چتر آویرا با عکس‌های اینستاگرامی

خبرایران : شرکت ارتباط امن از برگزاری یک مسابقه عکاسی به نام «امنیت زیر چتر آویرا» در صفحه اینستاگرام این شرکت خبر داد.
امنیت زیر چتر آویرا با عکس‌های اینستاگرامی

به گزارش خبرایران ازمؤسسه دیده بان آی تی، شرکت ارتباط امن، نماینده انحصاری برند آویرا در ایران، در فصل آغازین سال 1394 یک مســــــابقه عــــکاسی بهاری را باعنــــوان «امنیت زیر چتر آویرا» برای هواداران این برند امنیتی معتبر برگزار می‌کند.

هدا سماواتی، مدیر امور نمایندگان شرکت ارتباط امن، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: علاقهمندان به شرکت در این مسابقه با مراجعه به صفحه اینستاگرام شرکت ارتباط امن به نشانی Avira_ertebateamn و like این صفحه باید  نام، ایمیل، شماره تماس، نام کاربری اینستاگرام و عکس موردنظر خود را به آدرس ایمیل h.s@ertebateamn.com ارسال کنند. این تصاویر پس از تأیید توسط برگزارکنندگان در صفحه رسمی اینستاگرام شرکت ارتباط امن، نمانیده انحصاری محصولات آویرا در ایران، برای ورود به مسابقه «امنیت زیر چتر آویرا» به اشتراک گذاشته می‌شوند.

وی افزود: شرکت کنندگان باید خود، خالق اثر باشند و استفاده از نرم افزار‌های گرافیکی برای ویرایش عکس مجاز نیست. همچنین حضور کاراکتر انسانی در عکس‌ها الزامی نبوده، اما در انتخاب اولیه برای ورود به مسابقه و انتخاب نهایی هیئت داوران نقش بسزایی خواهد داشت. خلاقیت در عکس‌ها، زیبایی‌شناختی اعم از انتخاب درست کادر و ترکیب‌بندی، رنگ‌بندی و همچنین انتخاب زیبایی مدل و دکور و نیز پیام و مفهوم از مواردی هستند که در انتخاب آثار برتر حائز اهمیت خواهندبود.

سماواتی مهلت ارسال تصاویر برای درج در صفحه رسمی اینستاگرام شرکت ارتباط امن را از 15 اردیبهشت‌ماه تا 30 مرداد‌ماه 1394اعلام کرد و ادامه داد: زمان اعلام نتایج و اهدای جوایز در نیمه اول شهریورماه جاری در نظر گرفته شده است که طی آن به دو نفر از اعضای صفحه رسمی اینستاگرام به نشانی Avira_ertebateamn  که بیشترین لایک را در این صفحه داشته باشند 2 عدد تبلت 7 اینچ اهدا خواهد شد. عکس‌های دارای بالای 150 لایک نیز به بخش هیات داوری راه پیدا خواهند کرد و درنهایت پس از ارزیابی به 5 نفر از جانب شرکت آلمانی TeNoجایزه تعلق خواهد گرفت. عکس‌های دارای زیر 150 لایک به بخش قرعه‌کشی راه پیدا خواهند کرد و به ازای هر لایک یک امتیاز برای شرکت کنندگان در قرعه‌کشی در نظر گرفته می‌شود و بر این اساس به 5 نفر آنتی ویروس یک‌ساله آویرا اهدا می‌شود.

وی تأکید کرد: ارسال عکس به‌منزله قبول شرایط و مقررات مسابقه «امنیت زیر چتر آویرا» برترین آنتی ویروس جهان است و آثار ارسالی پس از تأیید نهایی برگزارکنندگان بر روی صفحه اینستاگرام قرارخواهندگرفت. شرکت‌کنندگان در هر بخش‌ مجاز به ارسال یک فریم عکس هستند و ارسال بیش‌ از یک فریم عکس باعث حذف شرکت‌کننده خواهدشد. همچنین عکس‌های اینترنتی مورد پذیرش نبوده و درصورت اثبات این موضوع در هر مرحله‌ای، عکس از دور مسابقه حذف خواهد شد.

مدیر امور نمایندگان شرکت ارتباط امن افزود: عکاس موظف است در صورت انتخاب عکس خود، سایز اصلی آن را به شرکت ارتباط امن تحویل دهد و این شرکت اجازه دارد تا در صورت صلاحدید از تمامی عکس‌های ارسالی برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی برند آویرا استفاده کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب رأی مردمی بیشتر در قسمت کامنت هر عکس با نظارت هیئت داوری تبلیغات داشته باشند و استفاده از جملات زیبای تبلیغاتی که حتماً در آن از کلمه آویرا و یا نام شرکت ارتباط امن استفاده شده باشد، مجاز است. البته تبلیغات باید بدون هشتک‌گذاری صورت پذیرد.

وی گفت: کمپین جدید شرکت ارتباط امن فراتر از حوزه آنلاین است و شرکت‌کنندگان در این کمپین علاوه بر ارسال عکس‌های خود با موضوع محصولات آویرا می‌توانند با افزودن صفحه اینستاگرام شرکت ارتباط امن و آویرا به علاقه‌مندی‌های خود، از آخرین اطلاعات درخصوص محصولات آویرا، آخرین تهدیدها و ویروس‌ها آگاه شوند.

بنابر اعلام شرکت ارتباط امن، برندگان و یا نمایندگان آنها باید برای دریافت جوایز خود حتماً باید در تاریخ اهدای جوایز در شرکت حضور داشته باشند در غیر این‌صورت جوایز به آنها تعلق نخواهد گرفت

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقه به نشانی ایمیل channel@ertebateamn.com و یا شماره 22886140- 021 تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب