امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10105 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک شهر و سازمان نظام پزشکی به تفاهم رسیدند

خبرایران: تفاهم نامه همکاری بانک شهر و نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، با هدف گسترش همکاری‌های بین طرفین منعقد شد .
بانک شهر و سازمان نظام پزشکی به تفاهم رسیدند

به گزارش خبرایران از مدیریت امور ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، این تفاهم نامه که به امضای مدیر عامل بانک شهر و رئیس کل سازمان نظام پزشکی رسیده است، در راستای گسترش همکاری‌های میان بانک و این سازمان و با هدف ارائه خدمات متقابل طرفین و بهره مندی اعضای سازمان نظام پزشکی و بانک شهر از توسعه مراودات منعقد شده است.

براین اساس ، اعطای انواع تسهیلات به سازمان نظام پزشکی و اعضای این سازمان ، اعطای انواع تسیهلات مشارکت مدنی ، خرید با سقف مشخص و مطابق با ضوابط و آیین نامه‌های جاری بانک ، افتتاح انواع خدمات بانکی و همچنین بانکداری الکترونیکی، صدور کارت شهروندی برای اعضای این سازمان و ... از جمله تعهداتی است که بنا بر این تفاهم نامه بانک شهر در مقابل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد .

همچنین سازمان نظان پزشکی نیز در این تفاهم نامه متعهد شد تا بانک شهر را به عنوان بانک عامل خود معرفی کرده و علاوه بر آن انواع همکاری ، اعم از انجام فعالیت‌های مالی در این بانک ، مشارکت در زمینه توسعه زیر ساخت‌های گردشگری سلامت ، پیش بینی فضای مناسب به منظور نصب دستگاه‌‌های خود پرداز این بانک، همکاری در خصوص در اختیار گذاشتن فضای مجازی کافی به مظنور استقرار شعبه بانک و شرکت در ساختمان مرکزی سازمان با توافق طرفین و ... را به انجام برساند .

در این زمینه موضوع تشکیل کارگروه مشترک میان سازمان نظام پزشکی و بانک شهر در راستای تفاهم صورت گرفته برای تبدیل شدن به قرارداد صورت پذیرفت .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب