امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10107 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تعداد تراکنش های الکترونیکی بانک صادرات ایران رکورد زد

خبرایران : تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در فروردین ماه ٩٤ نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل رشد ٢٣ درصدی را به ثبت رساند.
تعداد تراکنش های الکترونیکی بانک صادرات ایران رکورد زد

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک درفروردین ماه سال ٩٤ به طور میانگین روزانه حدود ١٨ میلیون و ٧٢٩ هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع٥٨٠ میلیون و ٦٠٠ هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند. این میزان بیانگر رشد ٢٣ درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .

براساس اين گزارش بانک صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و آسايش مشتريان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت های جدید آنرا در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنيت بالاي سيستم سپهر، استقبال مردم از اين سيستم زياد بوده به طوري که تا پايان فروردین ماه سال جاری بیش از ٥٤ ميليون حساب الکترونيکي توسط هموطنان درشعب اين بانک افتتاح شده است.

گفتنی است این بانک با ٤١٨ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١٠میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ٤٥ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٧٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب