امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10116 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی؛

علت اصلی عدم توفیق در برخی از کارها فقط نبود برنامه است / فعالیت هر بنگاه اقتصادی نیازمند برنامه است

خبرایران : دکتر محمدعلی مددی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به اینکه فعالیت هر بنگاه اقتصادی نیازمند برنامه است، افزود: اقتصاد بخشنامه پذیر نیست بلکه علم است و علم هم برنامه می‌خواهد و هر بنگاه اقتصادی که برنامه علم محور نداشته باشد قطعاً با شکست مواجه می‌شود
علت اصلی عدم توفیق در برخی از کارها فقط نبود برنامه است / فعالیت هر بنگاه اقتصادی نیازمند برنامه است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: سازمان تأمین اجتماعی که در ایجاد امنیت روحی و روانی و سلامت جامعه نقش اساسی دارد حتماً باید برنامه داشته باشد.

مددی افزود: در زمان گذشته صاحبان بنگاه‌ها تمایل چندانی به بیمه کارگران نداشتند و فرهنگ مردم به نقطه‌ای نرسیده بود که برای ایجاد امنیت روحی و روانی مشارکت کنند، اما امروز مردم به این نقطه رسیده‌اند اما متأسفانه مسئولین با این فرهنگ بیگانه شده‌اند.

وی اضافه کرد: اکنون که مردم به سازمان تأمین اجتماعی روی آورده‌اند و منابع درآمدی دارند، این سازمان می‌تواند با برنامه‌های علمی منابع درآمدی خود را اضافه کند و خدمت رسانی مطلوبی به جامعه ارائه دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مقایسه سیستم بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با کشورهای پیشرفته را اشتباه دانست و افزود: در مقایسه دو سیستم باید به همترازی آن توجه کرد.

وی تصریح کرد: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود این همه پتانسیل نیروی انسانی و نقدینگی، علت اصلی عدم توفیق در برخی از کارها فقط نبود برنامه است.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به موفقیت طرح تحول نظام سلامت، گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اجرای موفق این طرح نشان داد که مشکل جامعه را فقط برنامه ریزی صحیح حل می‌کند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب