امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10145 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در بازدید شهرداران اتحادیه شهرداریهای ضاحیه جنوبی لبنان از منطقه 22 مطرح شد؛

توسعه خطوط مترو و حمل و نقل عمومی در سالهای اخیر در پایتخت ایران قابل ستایش است

خبرایران: محمد سعید خنسا شهردار غبیری لبنان در بازدید از پروژه های مدیریت شهری در منطقه 22 گفت: طی دفعاتی که به ایران آمده ام، این کشور را در حال پیشرفت در هر زمینه ای دیده ام. عملکرد شهرداری تهران در توسعه خطوط مترو و حمل و نقل همگانی قابل تقدیر است.
توسعه خطوط مترو و حمل و نقل عمومی در سالهای اخیر در پایتخت ایران قابل ستایش است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، عده ای از شهرداران عضو اتحادیه شهرداریهای ضاحیه جنوبی کشور لبنان که برای بازدید از پروژه های مدیریت شهری به تهران آمده بودند پس از بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران، پیشرفت ایران را در اجرای پروژه های کلان علیرغم تحریمهای موجود قابل توجه و ستایش برشمردند.

سمیر ابو خلیل یکی از بازدید کنندگان با اشاره به اینکه درباره ایران و گذشته آن و هوش بالای مردم ایران اطلاعات زیادی دارد، گفت: آمدم تا با ایرانی ها دیداری داشته باشم. این اولین دیدار من از ایران است و حالا که ایران را دیدم، مطمئنم آخرین بار هم نخواهد بود! ایران زیباست. در هتلی که محل اقامتمان بود، خارجی هایی مستقر بودند که به مناسبتهای مختلف به تهران آمده بودند و این موضوع نشان از پویایی این کشور علیرغم وجود تحریمها دارد.

ابوخلیل پیش از سفر به ایران، لبنان را کشوری سرسبز می دانسته اما اکنون معتقد است سرسبزی لبنان در مقابل طراوت و سرسبزی پایتخت ایران، جلوه ندارد. وی خاطر نشان کرد: پروژه دریاچه و آبشار بسیار زیباست و نشان از توانمندی اجرا کنندگان آنها دارد. دوست دارم همه پروژه های تهران را از نزدیک ببینم و از فضای سبز اجرا شده در تهران برای اجرا در کشورم الگوبرداری کنم.

زیاد واکد یکی دیگر از شهرداران مهمان منطقه 22 که برای اولین بار به ایران سفر کرده بود، گفت: فکر می کردم ایران کشوری منزوی و بسته باشد اما حالا می بینم که اصلا شبیه آنچه در تبلیغات غربیها نشان داده می شود، نیست. ایران کشوری باز و پویاست و امکانات موجود در آن نشان می دهد، تحریمها هیچ تاثیری در پیشرفت این کشور نداشته  و  توانسته است بخوبی با موقعیتهای سخت کنار بیاید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب