امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10152 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی داوران بخش طراحی جشنواره هنر جوان

خبرایران: بخش طراحی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان كه با موضوع خانواده اسلامی –ایرانی وسبك زندگی برگزار می شود، داوران خود را شناخت.
معرفی داوران بخش طراحی جشنواره هنر جوان
به گزارش خبرایران از حوزه هنری، سهیل دانش اشراقی حسین یاقوتی و بهنام زنگی به عنوان داوران بخش طراحی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان معرفی شدند.

 در این بخش كه با موضوع خانواده اسلامی –ایرانیوسبكزندگی برگزار می شود، هنرمندان تا 20 شهریور  فرصت دارند با مراجعه به سایت www.artfest.ir ثبت نام اینتر نتی نمایند و تا 31 شهریور1394 آثار خود را در همین سایت اینترنتی به ثبت بر سانند.

بیو گرافی داوران این بخش بدین شرح است:

سهیل دانش اشراقی متولد سال ۱۳۶۳است و كارشناسی گرافیك خود را از دانشكده هنرهای زیبای دانشگاه تهرانگرفت. همكاری به عنوان كاریكاتوریست با مجلات كیهان كاریكاتور، طنز و كاریكاتور، توانا، همشهری، جام جم، حیات نو، سروش جوان، دوست و روزنامه ایران از سوابق كاری این هنرمند است.

پروژه‌های پویانمایی جمشید و خورشید، آریو، سفر به سرزمین دور،طراحی بازی‌های رایانهٔایرانیمانندمیرمهنا و همچنین مدیریت هنری بازی‌های گرشاسپ: گرز ثریتنیز از دیگر فعالیت های هنری این هنرمند به شمار می رود.

حسن یاقوتیمتولد 1337تهران، لیسانس نقاشی از دانشگاه هنراست وی  سابقه تدریس در دانشكده هنرهای زیبا و دبیری اولین نمایشگاه تجربی گرافیك و نقاشی جوان حوزه هنری را در سال 1371 در كارنامه هنری خود دارد.
عضویت در هیأت داوران اولین نمایشگاه تجربی نقاشی و گرافیك جوان حوزه هنری(1371)،هیأت داوران دومین نمایشگاه تجربی نقاشی و گرافیك جوان حوزه هنری(1382) و داور جشنواره آموزشكده‌های هنری آموزش و پرورش ایران در باختران(1376)از فعالیت های هنری وی می باشد.

بهنام زنگی متولد 1353 تهران، دكترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس دارد.

وی تاكنون داوری بخش عكس جشنواره سراسری هجرت و جهاد، جشنواره آثار تجسمی سراج، داوری دوره های اول تا سوم نمایشگاه بین المللی كاریكاتوربورس، داور همایش علمی دومین دو سالانه ملی دیوار نگاری و... را انجام داده است.

دبیر اولین فراخوان آثار هنری با موضوع جنگ نرم، دبیر اولین نمایشگاه بین المللی كایكاتور صلح ، دبیر اولین نمایشگاه بین المللی كاریكاتوربورس، سردبیری فصلنامه علمی، آموزشی و پژوهشی « پژوهش هنر و ... از دیگر فعالیت های این هنرمند به شمار می رود.

هدف حــوزه هنــری سازمان تبلیغات اسلامی  از ایجاد هفتمین جشنــواره هنـرجـوان، گسترش فعالیت‌های هنری متناسب با اهداف متعالی انقلاب اسلامی، شناسایی، معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان، فراهم آوردن زمینه و بستر مناسب فعالیت‌های هنری برای جوانان كشور، بازشناسی ارزش‌های هنر معاصر و هنر اسلامی در فعالیت‌های هنری جوانان كشور، فـراهم آوردن زمینه شكوفایـی آراء و نظرات جوانان در بـررسی و تحلیـل جریانات هنـر معاصر آموزش هنـر و هنـر جوان، ایجاد شرایط مناسب برای ساماندهـی و حمایت از فعالیت‌های هنری جوانان كشور  است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب