امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10211 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام شهردار منطقه يک در مراسم تمدید گواهی سیستم مدیریت کیفیت و دریافت BCM ؛

استاندارد سازی سیستم مدیریت کیفیت لازمه پایتخت کشور اسلامی است

خبرایران: اداشتن استاندارد ها و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان برای شهر تهران به عنوان پایتخت کشور اسلامی لازم و ضروری است.
استاندارد سازی سیستم مدیریت کیفیت لازمه پایتخت کشور اسلامی است

به گزارش خرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه يک با اعلام خبر فوق در جلسه اختتامیه ممیزی خارجی که به تمدید  گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت منطقه یک بر اساس استاندارد ایزو 9001:2008 و دریافت  استاندارد تداوم حیات سازمانی((BCMS ایزو 22301:2012  منتهی شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت : باید شهرداری ها خود را به ایده آل ها و استاندارد های لازمه زندگی شهری و ارتقاء سطح خدمات رسانی برسانند و خود را منطبق بر علم روز نمایند.

وی تمدید گواهی استاندارد ایزو 9001:2008 و دریافت  ایزو 22301:2012 را گامی در جهت افزایش توانایی سازمان در ارایه خدمات بهینه و مورد تقاضای شهروندان دانست و گفت: سیستم مدیریت کیفیت هرساله در بخش های مختلف شهرداری منطقه یک برنامه ریزی و به انجام ممیزی و ارزیابی داخلی و خارجی می پردازد و امسال نیز برای سومین سال متوالی با همت و تلاش مدیران، کارشناسان و اعضای کمیته راهبری بهبود روشها در معاونت ها ، نواحی و حوزه های مستقل ،توانست گواهینامه  سیستم مدیریت کیفیت را بر اساس استاندارد بین المللی ایزو 9001:2008 تمدید و برای اولین بار در شهرداری تهران استقرار((BCMS ایزو 22301:2012 را از طریق تایید شرکت کانادایی NISCERT بدست آورد.

رضایی افزود: در ممیزی نهایی که با حضور 6 ممیز انجام شد بیش از 90 درصد فعالیت های سازمان ممیزی شد و مواردی چون تفکر سیستماتیک ، فعالیت های گسترده مذهبی، فرهنگی، ورزشی جلب مشارکت شهروندان در برنامه های اجتماعی، توسعه سرانه های فضای سبز ، تغییر شیوه های آموزش بازیافت، تعهد بالای مدیریت، برقراری ارتباط با مردم از طریق سامانه مدیریت شهری 137 و نظارت همگانی 1888، تکریم ارباب رجوع و... را از موارد قابل توجه دانسته شد  .

به گفته قائم مقام شهردار منطقه يک این سازمان در راستای توسعه هدفمند شهرداری منطقه ، تمام توانایی های خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهبود مداوم آن از طریق الزامات استانداردهای بین المللی به کار خواهد گرفت.  

در این جلسه از اقدامات اداره بهبود روش ها و استقرار سیستم های مدیریتی شهرداری منطقه یک در تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین المللی ایزو 9001  و حوزه مدیریت بحران جهت دریافت ایزو 22301:2012  تقدیر و تشکر شد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب