امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10216 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمین امرودی اعلام کرد؛

تعویض قرآن های فرسوده با قرآن های نو در نمایشگاه شمیم وحی

خبرایران: حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در نمایشگاه شمیم وحی قرآن های فرسوده تحویل گرفته شده و با قرآن های نو تعویض می شوند
تعویض قرآن های فرسوده با قرآن های نو در نمایشگاه شمیم وحی

به گزارش خبرنگارخبرایران؛ حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بزرگ قرآنی شمیم وحی در آستانه ماه مبارک رمضان افزود: در سطح شهر تهران 900 مربی قرآنی در حال فعالیت هستند و هم اکنون سه دارالقران در مناطق2 ،13،17فعال هستند. این دار القرآن ها مجهز به مهد کودک ومحیط قرآنی برای بزرگ سالان هستند و انشالله تا پایان سال در مناطق 22 دوگانه برپا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره با این که نمایشگاه شهری قرآن امسال در ده هزار متر مربع و در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود، عنوان کرد: هم زمان با نمایشگاه شهری قرآن در 30 نقطه از شهر، نمایشگاه  هم خوان برپا خواهد شد.

وی با توجه به این که 45 موسسه قرآنی در نمایشگاه شمیم وحی فعال هستند بیان کرد: در نمایشگاه شمیم وحی قرآن های فرسوده تحویل گرفته شده وبا قرآن های نو تعویض می شوند و در تعجب وشگفتم که چگونه پیامبر روزی عده ای مسلمانان را با قرآنی که امروز در دست ما است مسلمان کرد ولی امروز ما با یک خلع در حوزه قرآنی روبرو هستیم.

امرودی در خصوص عملکردهای شهرداری تهران در حوزه قرآن گفت: یکی از شورا های شهرداری تهران شورای عالی قرآن است که به ریاست قالیباف برگزار می شود و کمیته اجرای قرآن شهرداری تهران، اساتید قرآنی، سازمان ها واتحادیه های قرانی، اعضای  شورای عالی شهرداری تهران هستند که به صورت مستمر جلسات را رصد می کنند تا انشالله قران در جای جای این شهر توسعه پیدا کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به انسجام خانه های قرآن از سال گذشته که دبیری آن در شهرداری منطقه3 مستقراست افزود :در شهر تهران 374خانه قرآن انسجام پیدا کرده است وانشالله امسال شهر قرآنی داشته باشیم

وی در خصوص برنامه های اجرای نمایشگاه شمیم وحی عنوان کرد: در این نمایشگاه کتب قرآنی، نرم افزار های آموزشی، آثار ومحصولات قرآنی، رسالت های قرآنی و کتب دینی و قرآنی عرضه می شود. شایان به ذکر است نمایشگاه شمیم وحی از 20تا26 خرداد سال جاری از ساعت 9تا 20 در بوستان گفتگو برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب