امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10218 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شرکت ارتباط امن اعلام کرد؛

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش آنلاین

خبرایران : شرکت ارتباط امن با هدف به‌روزرسانی دانش مدیران و کاربران، وبینارهایی برای معرفی جدیدترین محصولات، تکنیک‌های برتر فروش و آموزش فنی محصولات خود برگزار می‌کند
برگزاری دوره‌های رایگان آموزش آنلاین

به گزارش خبرایران، ارتباط امن به‌عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکارهای فناوری اطلاعات و امنیت؛ اقدام به آموزش رایگان آنلاین (به  صورت وبینار) برای معرفی جدیدترین محصولات، تکنیک‌های برتر فروش و آموزش فنی محصولات کرده است تا ضمن صرفه‌جویی در وقت، بیشترین دانش نیز منتقل شود.

تشکیل کارگروه‌های مجازی، مدیریت فایل‌های آموزشی، استفاده از صدا و تصویر برای آموزش، قابلیت به اشتراک گذاشتن دسکتاپ (Desktop Sharing)  و آموزش تعاملی از جمله مزایای وبینارهای آموزشی این شرکت است.

همچنین عدم محدودیت زمانی و مکانی، استفاده از مدرسان مجرب و متنوع، صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها از دیگر نکات مثبت برگزاری این وبینارهاست.

شرکت ارتباط امن همواره توجه فراوانی به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته و برگزاری انواع دوره‌های آموزشی، دوره‌های بازآموزی و وبینارها نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به نشانی www.ertebateamn.com مراجعه کرده و یا با شماره 22864656 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است که شرکت ارتباط امن به شرکت‌کنندگان در وبینار در پایان هر دوره گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی اعطا می‌کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب