امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10220 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به منظور ارائه خدمات بانکی مناسب به شهروندان درمنطقه 22 ؛

اولین پيشخوان شهر نت بانک شهر در دریاچه شهدای خلیج فارس مستقر شد

خبرایران: به منظور ارائه خدمات بانکی مناسب به شهروندان و مراجعه کنندگان به دریاچه شهدای خلیج فارس، اولين پيشخوان شهر نت در این مجموعه زیبای تفریحی گردشگری راه اندازی شد تا مکمل دیگر خدمات رفاهی ارائه شده در آن باشد
اولین پيشخوان شهر نت بانک شهر در دریاچه شهدای خلیج فارس مستقر شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « دسترسی به باجه های بانکی و خودپردازها یکی از مهمترین دغدغه هایی است که مراجعه کنندگان به فضاهای تفریحی گردشگری با آن مواجهند. با توجه به اینکه پردیس زیبای تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از فضاهایی است که مراجعه کنندگان بسیاری دارد، مقرر شد اولین پیشخوان شهرنت بانک شهر در این مجموعه مستقر شود. »

وی در ادامه صحبتهای خود خاطرنشان کرد:« اين پيشخوان افزون بر دسترسي به خدمات اينترنتي بانك شهر، امكان صدور آني كارت هديه، خدمات مبتني بر كارت و واريز وجه به حساب و دريافت وجه را برای استفاده کاربران در تمامی روزهای هفته، حتی روزهای جمعه و تعطیلات از ساعت 7 صبح تا 12 نیمه شب فراهم می کند. »

گفتنی است این پیشخوان بعنوان اولین پیشخوان شهرنت بانک شهر منطقه 22 از اواخر اردیبهشت امسال در مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس راه اندازی شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب