امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10221 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان نوسازی در بازدید از ستاد احیا و نوسازی منطقه 9 :

فرآیندهای نوسازی به هم پیوسته هستند

خبرایران : مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جریان بازدید از ستاد احیا و نوسازی منطقه 9، با اعلام این که کلیه فرآیندهای نوسازی به هم پیوسته هستند، بر ضرورت اجرایی شدن مفاد بسته جدید تسهیلات تشویقی نوسازی تأکید کرد
فرآیندهای نوسازی به هم پیوسته هستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، عباداله فتح اللهی در جلسه بازدید از ستاد احیاء و نوسازی شهرداری منطقه 9 به تشریح مفاد موجود در بسته جدید تشویقی نوسازی پرداخت و بر ضرورت اجرایی شدن آن در این منطقه تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات انجام شده توسط دفاتر خدمات نوسازی مستقر در این منطقه، یادآور شد: فلسفه ی هماهنگی دفاتر خدمات نوسازی با مناطق این است که مناطق بتوانند از توان فنی این دفاتر استفاده نمایند و دفاتر نیز فعالیت های خود را تحت هدایت و راهبری ستادهای احیاء و نوسازی در مناطق پیش ببرند.

فتح اللهی تمامی فرآیندهای نوسازی را یک پکیج به هم پیوسته دانست و تأکید کرد: چنانچه مفاد بسته تشویقی نوسازی اجرایی نشود، فرآیند صدور پروانه با مشکل روبرو می شود و به تبع آن آزادسازی رایگان معابر صورت نمی گیرد و به همین ترتیب اختلالات دیگری در روند نوسازی بافت فرسوده به وجود می آید.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص ردیف اعتباری بودجه در مناطق پرداخت و راهکارهای اجرایی شدن تبصره 48 بودجه پرداخت و مواردی را جهت رفع موانع نوسازی در منطقه 9 متذکر شد.

در ادامه این جلسه گزارشات جامعی از سوی معاونان و مدیران سازمان نوسازی شهر تهران و شهرداری منطقه 9، پیرامون مباحث نوسازی در منطقه ارائه شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب