امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10234 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کی روش بعد از تساوی ایران برابر ترکمنستان ؛

دل نگرانی من، نداشتن انگیزه بازیکنان ایران است/ 6 ساعت دیگر هم به گل پیروزی نمی رسیدیم

خبرایران: کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید براینکه مهاجمان تیمش در دیدار مقابل ترکمنستان گلزن نبودند، گفت: اگر این دیدار 6 ساعت دیگر هم ادامه پیدا می کرد، باز هم به گل نمی رسیدیم.
دل نگرانی من، نداشتن انگیزه بازیکنان ایران است/ 6 ساعت دیگر هم به گل پیروزی نمی رسیدیم

به گزارش خبرایران، کارلوس کی روش سه شنبه شب درنشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 که با تساوی یک بر یک همراه شد، اظهار کرد: در این دیدار سه تیم ایران، ترکمنستان و تیم داوری در زمین می جنگیدند. هم ایران و هم ترکمنستان کار خود را انجام دادند و تیم داوری هم با بی توجهی باعث شد چنین اتفاقی رخ دهد.

وی افزود: امروز از آن دیدارهایی را برگزار کردیم که اگر شش ساعت دیگر هم بازی ادامه پیدا می کرد نمی توانستیم به گل برسیم , بیش از 15 موقعیت گل داشتیم که قدر آنها را ندانستیم و خودمان مقصریم که این مساله برای تیم ما خوب نیست.

کی روش با تبریک این نتیجه به تیم ملی ترکمنستان عنوان کرد: آنها نمایش با مقاومتی ارائه کردند و در لحظات کلیدی بیشتر از ایران جنگیدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اعلام تنها چهار دقیقه وقت اضافه و اعتراضش به داور گفت: نه تنها من بلکه 99 درصد از افرادی که در ورزشگاه بودند، می توانند اذعان کنند که داور باید 10 دقیقه وقت اضافه می گرفت.

کی روش در باره دلیل این تساوی هم گفت: دل نگرانی من، نداشتن انگیزه لازم از سوی بازیکنان ایران است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب