امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10240 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پس از هفت روز برپایی در بوستان گفتگو؛

نخستین نمایشگاه فرهنگ قرآنی «شمیم وحی» به کار خود پایان داد

خبرایران: نخستین نمایشگاه بزرگ فرهنگ قرآنی «شمیم وحی» پس از هفت روز فعالیت، به کار خود پایان داد.
نخستین نمایشگاه فرهنگ قرآنی «شمیم وحی» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرایران از ستاد خبری نخستین نمایشگاه فرهنگ قرآنی «شمیم وحی»، پس از هفت روز برپایی در بوستان گفتگو، نخستین نمایشگاه بزرگ فرهنگ قرآنی «شمیم وحی» پس از هفت روز فعالیت، به کار خود پایان داد. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بزرگ قرآنی محمدباقر قالیباف شهردار تهران، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام  والمسلمین امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی محمد نائینی مشاور شهردار و قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، عبادلله رمضانی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از چهره های فرهنگی و قرآنی کشور و مدیران ارشد حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران حضور داشتند.

هدف از برپایی این نمایشگاه، تجهیز موسسات، مراکز و دارالقرآن های شهر تهران در آستانه ماه مبارک رمضان بود. نخستین نمایشگاه قرآنی شمیم وحی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت شورای عالی قرآن شهرداری تهران برپا شده بود. در این راستا، بیش از هزار و ۴۸۰ دارالقرآن، موسسه و تشکل قرآنی برای بهره‌مندی از بسته‌های حمایتی نمایشگاه شمیم وحی شناسایی شده بودند.

بیش از 110 صنف فعال اقتصادی خادم قرآن در این نمایشگاه، اقلام قرآنی و مرتبط با فعالیت های قرآنی را با تخفیف ویژه به موسسات، مراکز و دارالقرآن های شهر تهران و همچنین شهروندان بازدیدکننده، عرضه کردند.

در ورودی این نمایشگاه محوطه‌ای قرار داشت که در آن رحل‌های قرآن قرار گرفته و علاقه‌‌مندان به قرآن کریم هر روز پیش از اذان ظهر و مغرب می‌توانستند با حضور در این محوطه از تلاوت قاریان ممتاز استفاده کنند. در این بخش جزءخوانی قرآن کریم نیز برگزار می‌شد.

در نمایشگاه فرهنگ قرآنی شمیم وحی بیش از ۴۵ مؤسسه قرآنی برای به نمایش گذاشتن و فروش محصولات خود حضور داشتند که در یکی از این غرفه‌ها علاوه بر گرفتن قرآن‌های اهدایی افراد، قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های نو تعویض می‌شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب