امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10255 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 11 در بازدید از دانشگاه افسری امام علی (ع)؛

خدمت رسانی به شهروندان با ارتقای تعامل بین شهرداری و ارتش افزایش می یابد

خبرایران: در بازدید شهردار و جمعی از مدیران شهرداری منطقه 11 از دانشگاه افسری امام علی (ع) و دیدار و گفتگو با ریاست و مسئولین دانشگاه؛ خدمت رسانی بهینه ، منافع شهری و رفاه شهروندی مورد بررسی قرار گرفت.
خدمت رسانی به شهروندان با ارتقای تعامل بین شهرداری و ارتش افزایش می یابد

به گزارش خبرایران به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 ایجاد تعامل بین سازمان ها و نهادهای شهری را راهکاری موثر برای بهبود ارتقای رفاه شهروندی می داند که با یکپارچه سازی خدمات و بهره گیری از پتانسیل های موجود در سطح منطقه می توان به نفع شهروندان از آن بهره برد.

او با بیان این که رویکرد ما کاملا تعاملی است و همواره به دنبال برقراری ارتباط موثر و ارزنده بین      سازمان ها هستیم ؛ افزود : بازدید و دیدار و گفتگو با مراکز علمی ،دینی ،نظامی ،درمانی ،ورزشی ،خدماتی و ... با همین رویکرد در اولویت برنامه های ما قرار دارد که در همین راستا ضمن بازدید از دانشگاه افسری امام علی (ع) و گفتگو با ریاست بیمارستان به نتایج خوبی رسیدیم که حاصل آن ارائه خدمات بهینه به شهروندان ساکن در محله های مرکزی پایتخت خواهد بود.

آبادیان خاطر نشان کرد : فضای بسیار خوبی در اختیار پادگان و دانشگاه امام علی (ع) قرار دارد که علاوه بر فضای سبز مناسب ، پتانسیل های ورزشی و خدماتی قابل توجهی نیز در آن موجود است که با تعامل دو سویه منافع آن به شهروندان  خواهد رسید.

امیر محمد رضا فولادی رییس دانشگاه امام علی (ع) حضور 7000نفر پرسنل و شهروند در محوطه پادگان و خانه های سازمانی را مهم ترین دلیل تعامل با مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد که بین ارتش و شهرداری همواره تعامل خوبی برقرار بوده است و وظایف هر دو سازمان در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و ما برای امنیت پایدار مردم و مدیریت شهری برای رضایت شهروندی ؛ تلاش می کنیم.

بر اساس این گزارش ؛بازپیرایی و مرمت محوطه ، ایجاد بازارچه ، بهینه سازی فضای ورزشی ،بهینه سازی زمین فوتبال ،مرمت پارک کودکان ، ایجاد بازارچه ، ایجاد مبلمان شهری ، تأمین مخازن بازیافت ، آسفالت و مرمت و لکه گیری سطح محوطه ، راه اندازی گلخانه ،راه اندازی ایستگاه آتش نشانی و ... در دیدار شهردار و مدیران منطقه 11 با رییس دانشگاه  امام علی(ع) مورد بررسی قرار گرفت و مقررشد پس از امضای تفاهم نامه ای اقدامات اجرایی آن آغاز تا شهروندان در کوتاه ترین زمان بتوانند از این امکانات بهره مند شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب