امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10256 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به منظور میزبانی از مهمانان ماه خدا صورت گرفت؛

غبار روبی 114 مسجد شمال تهران در آستانه ماه مبارک رمضان

خبرایران : با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیش از 114 مسجد شمال تهران به منظور میزبانی از مهمانان ماه خدا غبار روبی شد.
غبار روبی 114 مسجد شمال تهران در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت : با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شهرداری منطقه یک همانند سال های گذشته با مشارکت مردمی اقدام به غبار روبی ، پاکسازی و عطر افشانی مساجد برای مراسم عبادی این ماه نورانی نمود.

وی گفت : منطقه یک دارای 8 امامزاده (ع)، 114 مسجد، 10 تکیه و حسینیه با قدمت بالای 70 سال و 3 حوزه علمیه و... است که تهیه سبد نظافتی غبار روبی برای آنها از اقدامات اجرا شده است که طی آن وسایل شستشو و ضدعفونی کننده به همراه کپسول اطفاء حریق و جعبه کمکهای اولیه تهیه و بین مساجد ، حسینیه ها و امامزاده های سطح منطقه توزیع شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک به حضور پر شور گروه های مردمی ، تشکل های دیدنی به ویژه جوانان و نوجوانان در این عرصه اشاره کرد و گفت: شهرداری منطقه یک نیز به فراخور گستره فعالیت خود در امر تبلیغ فعالیت های دینی ، در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور چهره های شاخص مردمی و با هماهنگی دستگاه های اجرایی در غبار روبی فضای مساجد مشارکت می کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب