امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10264 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قیمت حلیم و انواع آش در ماه رمضان اعلام شد

خبرایران : حسین محمدی رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی با اعلام نرخ مصوب حلیم در ستاد تنظیم بازار گفت: در سال جاری هر کیلو حلیم معجونی ۱۰ هزار تومان، آش شله قلمکار با گوشت ۹۵۰۰ و آش رشته ۸۵۰۰ تومان است.
قیمت حلیم و انواع آش در ماه رمضان اعلام شد

به گزارش خبرایران، حسین محمدی رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم حلیم معجونی با هزار تومان افزایش در مقایسه با سال قبل 10 هزار تومان، حلیم عادی 9 هزار تومان، آش شله قلمکار با گوشت 9500 تومان و آش رشته 8500 تومان مشخص شده  است.قیمت هر پرس کامل حلیم و آش نیز 6 هزار تومان تعین شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی ادامه داد: قیمت هر پرس شله زرد و حلوا 6 هزار تومان و هرکیلوگرم از این محصولات 8 هزار تومان مشخص شده است.

وی با تاکید برخرید محصولات یاد شده از مراکز مجاز، اظهار داشت:  مصرف کنندگان برای خرید این محصولات تنها به به واحد های مجاز آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی که با تابلوهای بنفش مشخص شده اند، مراجعه کنند.

محمدی تاکید کرد: بر روی تابلوی واحد های مجاز عرضه حلیم و آش کد بهداشتی و عضویت در اتحادیه  آورده شده است که در صورت هر گونه تخلف قابل پیگیری هستند.

وی در پایان تصریح کرد: درسال جاری برای جلوگیری از فروش این محصولات در واحدهای غیر مجاز، با انجام بازرسی به آنها  تذکر داده  می‌شود که در صورت سرپیچی ظرف 24 ساعت پلمپ می‌شوند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب