امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10291 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهره برداری از دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر در ایستگاه‌های مترو و BRT تهران

خبرایران : دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر از ابتدای تیرماه در ایستگاه‌های مترو و BRT تهران به بهره برداری می‌رسد.
بهره برداری از دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر در ایستگاه‌های مترو و BRT تهران

به گزارش خبرایران به نقل از مدیریت ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر از اول تیرماه با نصب بر روی سامانه‌های ez-pay در ایستگاه‌های BRT  و مترو به شهروندان تهرانی خدمات گسترده‌تری را ارائه می‌دهد .

بر این اساس، هم اکنون این دستگاه‌ها قابلیت ارائه همه سرویس‌های موجود در خودپردازها را دارد و  به‌زودی امکان خرید و شارژ بلیط بر روی این دستگاه‌ها فعال می شود که شهروندان تهرانی می‌توانند به این روش نیز بلیط خود را تهیه کنند .

بر این اساس، سامانه‌های  ez-payدر راستای سیاست‌های کلان شهرداری تهران، با هدف توسعه حمل و نقل عمومی، رفاه حال عموم، کاهش هزینه‌های چاپ، توزیع و کنترل بلیت و ... با عنوان پروژه بلیت الکترونیک در شهر تهران آغاز به کار کرده است که با توجه به روش استفاده آسان این کارت بلیت ها، مسافران می‌توانند با تهیه کارت‌ها با سرعت بالاتر و به‌ صورت بهینه تر و یکپارچه از خدمات حمل و نقل عمومی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است این کیوسک‌ها در نقاط پرتردد شهری قرار گرفته‌اند و علاوه بر ارائه خدمات فروش و شارژ بلیت الکترونیک، انواع خدمات الکترونیک شهری و  بانکداری الکترونیک را به شهروندان ارائه می‌کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب