امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10292 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات بانک شهراعلام کرد؛

سهولت در ارائه خدمات به مشتریان بانک شهر را دنبال می‌کنیم

خبرایران : معاون برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک گفت: با نصب دستگاه‌ها‌ی VTM در همه پیشخوان‌های شهرنت، ارائه خدمات به مشتریان بانک شهر با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.
سهولت در ارائه خدمات به مشتریان بانک شهر را دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرایران از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر‌، احمد درخشنده با اشاره به مهم‌ترین رویکرد سال‌94 این بانک اظهار کرد: بر اساس برنامه، در سال جدید، رویکرد بانکداری الکترونیک با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و به جای توسعه فیزیکی شعب، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت در دست انجام است‌.

وی افزود: پیشخوان‌های شهرنت‌، در واقع همان شعب بانک شهر و بدون حضور کارشناسان است که به صورت 24ساعته بخشی از خدمات بانکی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

درخشنده خاطرنشان کرد: این خدمت از سال‌93 آغاز شد و با هدف توسعه بانکداری الکترونیک، روند توسعه آن در سال جدید با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

به گفته درخشنده با استقرار دستگاه‌های VTM در پیشخوان‌های شهرنت، شهروندان این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب به صورت مجازی در ارتباط باشند و امور بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب