امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10306 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تخفيف نقدی سامسونگ در ماه مبارک رمضان

خبرایران: سامسونگ بر اساس نیاز بازار و تقاضای موجود، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا تلویزیون موردنیاز خود را در مدت محدودی با تخفیف ويژه جشنواره تهیه کنند .
تخفيف نقدی سامسونگ در ماه مبارک رمضان

اگر پيش از اين خيابان جمهوري، با پاتوق‌ها و كافه‌هايش معروف بود، امروزه آن را با مراكز خريد قديمي و البته جديدي مي‌شناسند كه بدل به بورس لوازم خانگي و الكترونيكي شده است. خياباني كه يك لحظه آرام و قرار ندارد؛ دليلش هم روشن است، عابران اين خيابان بيشتر كساني هستند كه براي خريد هر محصولي در دسته محصولات لوازم خانگي، به دقت برنامه‌ريزي و جست‌وجو مي‌كنند تا كالاي موردنظر خود را به بهترين شكل ممكن تهيه كنند. به همين دليل است كه برندهاي مختلف محصولات لوازم خانگي، هركدام در اين خيابان شعبات متعددي دارند و بازارشان از يك ثبات نسبي برخوردار است و كمتر دست‌خوش تغيير و تحول قرار مي‌گيرد.

يكي از كارشناسان فروش محصولات صوتي و تصويري در خيابان جمهوري مي‌گويد: «برخلاف تصور رايج، كه با آغاز ماه مبارك رمضان، بازار محصولات لوازم خانگي راكد مي‌شود، بازار محصولات صوتي و تصويري، اما همان روند قبلي خود را در اين روزها طي مي‌كند و از آنجا كه بسياري از خريداران با يك برنامه‌ريزي قبلي براي خريد به اين بازار مراجعه مي‌كنند فروش محصولات صوتي و تصويري دچار ركود نمي‌شود. برخي از مشتريان، زوج‌هاي جواني هستند كه قرار است بعد از ماه مبارك رمضان، سروسامان بگيرند؛ اما در مجموع مشتريان ما، شامل تمامي اقشار مختلف جامعه مي‌شوند كه در حال تدارك لوازم موردنياز خود هستند.»

برندهاي خارجي و ايراني مختلفي در بازار محصولات صوتي و تصويري خيابان جمهوري فعاليت مي‌كنند. در اين ميان، سامسونگ كه براي نهمين سال متوالي عنوان بزرگترين توليدكننده تلويزيون در جهان را از آن خود كرده، از بيشترين تعداد نمايندگي فروش محصولات صوتي و تصويري در مقايسه با ديگر برندها، در اين خيابان، برخوردار است. استقبال چشمگير از جشنواره رمضان كه توسط سامسونگ براي خريداران در نظر گرفته شده است، در خيابان جمهوري نيز به خوبي مشهود است. در اين جشنواره، سامسونگ براي تلويزيون‌هاي ٤٠ و ٤٦ اينچي خود، تخفيف نقدي تقريباً ١٠ درصدي در نظر گرفته است.

مدير يكي از فروشگاه‌هاي لوازم صوتي و تصويري در خيابان جمهوري، درباره اين جشنواره و استقبال مردم از محصولات سامسونگ در جشنواره رمضان مي‌گويد: «سامسونگ به دليل تنوع در توليد محصولات صوتي و تصويري و به خصوص انواع تلويزيون‌ها، در بازار پيشرو است و تاكنون هر بار كه جشنواره‌اي برپا كرده، با استقبال خوبي روبرو شده است. اين بار هم، محصولاتي كه در اين جشنواره به فروش مي‌رسند، با استقبال بسيارخوبي مواجه شده‌اند.» وي همچنين از پرفروش‌ترين تلويزيون‌هاي سامسونگ در اين جشنواره خبر داد: «سه مدل 40H5890، 40H5860، 40H5865 پرفروش‌ترين مدل‌هاي تلويزيون سامسونگ بوده‌اند. ضمن اينكه بايد در نظر گرفت امكانات اين تلويزيون‌ها با توجه به قيمت فعلي‌شان و همچنين تخفيف‌هاي نقدي جشنواره موجب فروش بي‌سابقه آن‌ها شده است. هرچند اگر اين جشنواره هم توسط سامسونگ در ايران در نظر گرفته نشده بود، همچنان اين سه مدل از پرفروش‌ترين‌ها در بازار ايران بودند.»

اما نظر مصرف‌كنندگان و مشتريان در اين‌باره چيست؟ مرد ميان‌سالي درباره نحوه اطلاع از جشنواره و هديه نقدي به خريداران از سوي سامسونگ، مي‌گويد: «از طريق يكي از آشنايان كه در حال تغيير وسايل خانه‌شان هستند متوجه شدم كه سامسونگ چنين امكان ويژه‌اي را در نظر گرفته است. خب براي من كه كارمند هستم، چنين قيمت‌هايي براي محصولات لوازم خانگي بسيار مناسب است.»

گفتني است سامسونگ بر اساس نیاز بازار و تقاضای موجود، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا تلویزیون موردنیاز خود را در مدت محدودي با تخفیف ويژه جشنواره تهیه کنند.

 براي اطلاعات بيشتر به خيابان جمهوري مراجعه كنيد

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب