امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10329 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تهیه رایگان نان نیازمندان محله های مرکزی شهر؛

دعوت مدیریت شهری از مردم برای تأمین نان نیازمندان محله

خبرایران : در راستای برنامه های کلان مدیریت شهری برای رسیدگی به نیازمندان و فقرا مدیریت شهری منطقه 11 بر آن شد تا هیچ شهروندی در محله های مرکزی پایتخت گرسنه نماند.
دعوت مدیریت شهری از مردم برای تأمین نان نیازمندان محله

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران ، به همین منظور ضمن شناسایی نیازمندان و افرادی که بضاعت مالی برای تهیه نان مصرفی خود و خانواده شان را ندارند و در مشارکت با «بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور»  در اجرای طرح" سفره های علوی"؛ نشست هایی با خیرین سطح منطقه برگزار و با مشارکت آنان نسبت به تهیه نان رایگان برای این افراد اقدام شد.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 ؛ با بیان این خبر به پیگیری های انجام شده برای شناسایی افرادی که نیازمند حتی یک قرص نان هستند ؛ اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای منویات شهردار تهران مبنی بر توجه به نیازهای اولیه تمامی شهروندان تهرانی و تاکید شهردار منطقه ؛ بر آن شدیم تا افرادی را که به شدت نیازمند هستند و حتی توان خرید یک عدد نان را هم ندارند ؛ شناسایی و کمک هایی انجام شود تا این شهروندان گرسنه نمانند.

او خاطر نشان کرد که منطقه 11 با قرار گرفتن در بخش مرکزی شهر ؛یکی از مبادی اصلی ورود به شهر تهران از طریق راه آهن است که همین موضوع لزوم توجه به افراد نیازمندی که از سایر شهرها به تهران می آیند و نیز افراد کارتن خواب و بی سرپناه را می طلبد .چرا که این افراد به عنوان یک انسان نیازمند کمک هایی هستند تا بتوانند زندگی خود را از بحران خارج نمایند.

شهردار منطقه 11 افزود : با همین هدف ورود مدیریت شهری منطقه با نیت کمک های انسان دوستانه آغاز و طی تفاهم نامه ای که با بنیاد خیریه سبز علوی به امضا رسیده بخش سخت افزاری و پشتیبانی این اقدام از سوی شهرداری منطقه تقبل شد تا با توافق هایی که با 77 نانوایی سطح محدوده انجام شده ؛ امکان تهیه نان برای نیازمندان به صورت رایگان فراهم شود.

شایان ذکر است شهروندان علاقمند به شرکت در این امر خیر می توانند با بنیاد خیریه وفاق سبز علوی از طریق شماره تماس 88495263 و یا نشانی اینترنتی www.vefaghesabz.ir  ارتباط برقرار نموده و در طرح سفره های علوی نان آور سفره های نیازمندان شهر باشند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب