امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10330 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سومین شب از برگزاری ویژه برنامه رمضان المبارک؛

محمود پاک نیت میهمان فرهنگسرای بهمن شد

خبرایران : سومین شب از ویژه برنامه ضیافت رمضان المبارک با حضور محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبرکن در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
محمود پاک نیت میهمان فرهنگسرای بهمن شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ در سومین شب از برگزاری این ویژه برنامه که شنبه شب 30 خردادماه با اجرای کاظم احمد زاده مجری سرشناس سیما به همراه پخش مستقیم از شبکه سوم سیما برگزار شد؛ محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبرکن دو تن از هنرمندانی بودند در میان مردم حضور یافتند و  هم نشین شهروندان کلانشهر تهران شدند.

جزء خوانی قرآن کریم در نمازخانه فرهنگسرای بهمن، اجرای فعالیت های قرآنی در محوطه فرهنگسرا، برپایی غرفه هایی با مضامین فرهنگی و اجتماعی، اجرای نمایش برای کودکان و نوجوانان و اجرای زنده موسیقی محلی از بخش های اصلی ویژه برنامه ضیافت رمضان المبارک در شهرک فرهنگی بهمن بود که در سومین شب از ماه مبارک در بزرگترین فرهنگسرای پایتخت برگزار شد.

عموم علاقمندان و شهروندان جهت بهره مندی از این برنامه می توانند در ایام ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب و عشاء به نشانی ضلع جنوبی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب