امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10337 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با آثاری از فضایلی، خزایی، روشن ضمیر، نقاشیان و سلطانی؛

نمایشگاه «از قرآن تا رمضان» در برج میلاد افتتاح شد

خبرایران: نمایشگاه «از قرآن تا رمضان» با آثاری از استادان و هنرمندان برجسته خوشنویسی و نقاشیخط از شامگاه دیروز (30 خرداد) میزبان هنرمندان و علاقمندان به تابلوهای نفیس قرآنی و احادیث است.
نمایشگاه «از قرآن تا رمضان» در برج میلاد افتتاح شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کتابشهر ایران، در این نمایشگاه بیش از 120 تابلوی نفیس مزین به آیات قرآنی و احادیث پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) به نمایش در آمده است.

استادان و هنرمندانی که تابلوهای نفیس قرآن و احادیث آنها در این نمایشگاه به نمایش در آمده است، عبارتند از: ابوالفضل خزائی، محمد سعید نقاشیان، میثم سلطانی، زنده یاد حبیب الله فضایلی، هادی روشن ضمیر، مثنی العبیدی

این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 200 متر مربع به همت موسسه کتابشهر برپا شده است، تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

گفتنی است، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می­توانند عصرها از ساعت 18 تا 2 نصف شب به طبقه اول برج میلاد تهران، ورودی سمت راست، بخش نمایشگاهی مراجعه کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می­توانند با شماره تلفن 02166952116 تماس بگیرند.

 

 َ

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب