امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10338 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سید مازیارعلوی خبرداد؛

نان به سفره های افطار محرومین منطقه ۱۶ می رسد

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ گفت: در ماه مبارک رمضان، با کمک شهروندان خیر تهرانی و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) نان سفره های افطار محرومین منطقه۱۶ تامین می شود.
نان به سفره های افطار محرومین منطقه ۱۶ می رسد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 ٬ سید مازیارعلوی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: کمک به محرومیت‌زدایی و دستگیری نیازمندان به عنوان یک وظیفه الهی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و این اقدام خداپسندانه در ماه مبارک رمضان از طریق مجمع خیرین در منطقه ۱۶ اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرايي شدن طرح حامي در پايتخت خاطر نشان کرد: در اين طرح افراد خير با نيازمندان شهر ارتباط چهره به چهره خواهند داشت و تلاش کرده ايم از اين طريق تا حدودي فقر را از چهره شهر تهران بکاهيم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه شهرداری ۱۶ افزود :در مناطق جنوبی شهر تهران از جمله منطقه ۱۶ برخی از شهروندان براي خريد نان نيز طلب نسيه مي کنند که با کمک خيرين و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) قرار شده براي پرداخت هزينه نان در مناطق محروم بویژه در ماه مبارک رمضان برنامه ريزي شود.

علوی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید اخیر شهردار محترم تهران در  جمع ائمه جماعات در سال جاری به طور ویژه رسیدگی به فقرا را در صدر کار خود قرار داده ایم و در ماه مبارک رمضان نیز به صورت ویژه به موضوع رسیدگی به فقرا و نیازمندان با استفاده از ظرفیت های شهر و منطقه و همچنین انجمن ها و موسسات خیریه توجه داریم.

به گفته علوی٬ محرومیت زدایی و ارتقای نشاط معنوی مردم با بهره گیری از ظرفیت ماه رمضان و تلطیف فضاهای دینی، ایجاد یکپارچگی و انسجام در فعالیت‌های مناسبتی بخش‌های اجرایی و ایجاد انس و الفت بین مردم با تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی از اهداف شهرداری در برگزاری ویژه برنامه‌های ماه رمضان است.

وی یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان و  فقرزدایی از چهره شهر است و بناداریم با برقراری ارتباط  بین خانوارهای برخوردار  و محروم٬  برقرار کرده و نیازمندی های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و رفتاری آن ها را برطرف کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب