امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10339 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس موسوی خبرداد؛

تحویل آپارتمان های نوسازی شده به خانواده 8 معلول در منطقه 15

خبرایران : همزمان با نخستین روزهای ماه پربرکت رمضان آپارتمان های نوسازی شده خانواده 8 معلول جنوب شرق تهران با حضور قائم مقام شهردار منطقه 15، اکبر زرنوشه فراهانی خیر سازنده آپارتمان و مدیران بهزیستی شهر تهران به آنها تحویل شد.
تحویل آپارتمان های نوسازی شده به خانواده 8 معلول در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس موسوی قائم مقام شهردار منطقه در این مراسم با اشاره به اینکه مهمترین نکته در این امر زنده نگه داشتن روحیه نوع دوستی و کمک به همنوع است اظهار امیدواری کرد این فرهنگ در جامعه ما گسترده شود و شاهد کارهای بیشتری از این نوع در منطقه باشیم.

وی درباره ساخت این منزل گفت: سال گذشته دکتر انجمنی شهردار منطقه دیداری با این خانواده محترم داشتند و در جریان وضعیت ناتوانی جسمی و ذهنی همسر و فرزندان این پدر زحمتکش قرار گرفتند و دستور دادند تا  راهکارهای مساعدت و کمک به آنها با استفاده از ظرفیت های موجود منطقه و خیرین فراهم شود.

مهندس موسوی با اشاره به اینکه سال گذشته این 10 نفر در یک خانه 40 متری قدیمی بدون امکانات مناسب زندگی می کردند، گفت: شهردار منطقه مجوزهای لازم برای تخریب و نوسازی این ملک را صادر و در نهایت با دعوت از آقای فراهانی کار ساخت ملک آنها آغاز شد. با اینکه از ابتدا قرار نبود آقای فراهانی به تنهایی در این امر خیر شرکت کنند ولی به لطف خدا و گشاده دستی که ایشان داشتند کار را تا پایان ادامه دادند و در مدت کمتر از 6 ماه این ملک را در دو طبقه تکمیل کردند و در این مدت نیز این خانواده محترم در منزلی که از سوی بهزیستی اجاره شده بود ساکن شدند.

قائم مقام شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه خیرین زیادی در جامعه ما وجود دارند که باید با هدفگذاری مناسب از این افراد بهره مند شد، افزود: شهرداری منطقه این اطمینان را به وجود آورده و جامعه هدف را به درستی تعریف کرده تا الحمد الله امروز شاهد این اقدام بسیار زیبا باشیم.

وی در پایان از بهزیستی شهر تهران که حمایتهای لازم جهت اجاره و اسکان این خانواده را در این مدت داشتند، قدردانی کرد.

شایان ذکر است، منزل یادشده بسیار قدیمی، ریز دانه و بدون نور مناسب برای زندگی بود که درحال حاضر در دو واحد آپارتمان نوساز، هر طبقه با 51 متر بنای مفید و با امکانات کامل و پارکینگ احداث و تحویل این خانواده شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب