امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10344 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی ثابت خبرداد؛

ارسال بیش از 1400 عکس برای حضور در مسابقه عکاسی بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرایران: بیش از 1400 عکس برای حضور در مسابقه عکاسی به دبیرخانه بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارسال شد.
ارسال بیش از 1400 عکس برای حضور در مسابقه عکاسی بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

به گزارش خبرایران، به نقل از روابط عمومی بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، علی ثابت مدیر کمیته هنری و میراث فرهنگی نمایشگاه در این باره بیان کرد: بیش از 1400 عکس برای حضور در مسابقه از سوی عکاسان به دبیرخانه بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارسال شده است.

علی ثابت اظهار کرد: هیأت داوران بخش عکس متشکل از حسن غفاری دبیر کمیته ، مسعود زنده روح ، جاسم غصبانپور و افشین شاهرودی پس از چندین ساعت نشست و بحث کارشناسی از بین 1400 آثار رسیده به این بخش 40 عکس را برای حضور در جشنواره عکس بخش هنری نمایشگاه  انتخاب و معرفی کردند.

مدیر کمیته هنری و میراث فرهنگی نمایشگاه اشاره کرد: آثار منتخب در ابعاد مشخص چاپ و بصورت تابلو در غرفه عکس بخش هنری نمایشگاه برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

ثابت در پایان افزود: اسامی نفرات برتر عکاسی 21 تیرماه اعلام خواهد شد و به نفرات برتر جوایز نفسی به شرح زیر اهدا خواهد شد. نفر اول 4 سکه بهار آزادی،نفر دوم 3 سکه بهار آزادی و نفر سوم دو سکه بهار آزادی.

گفتنی است بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سوم تیر مصادف با هفتمین روز  ماه مبارک رمضان گشایش و تا پایان ماه رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در محل باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب  به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب