امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10345 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به کارگردانی محمد قاسمی ؛

نمایش«روایتی تازه از قصه ای کهن» در خانه نمایش اداره تئاتربه روی صحنه می رود

خبرایران: نمایش «روایتی تازه از قصه ای کهن» به کارگردانی محمد قاسمی از روز چهارشنبه 3 تیرماه در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می رود.
نمایش«روایتی تازه از قصه ای کهن» در خانه نمایش اداره تئاتربه روی صحنه می رود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره تئاتر خانه نمایش، نمایش «روایتی تازه از قصه ای کهن» به کارگردانی محمد قاسمی از روز چهارشنبه 3تیرماه در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می رود.

نمایش روایتی تازه از یک قصه ا ی کهن به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی  یک پرفورمنس ایرانی است و بر گرفته از تکنیک بازیگران گروه تئاتر گارجنیدزه لهستان به سرپرستی ولادمیر استانیفسکی است، این نمایش در سی سومین جشنواره تئاترفجر و فستیوال بین المللی تئاتر ایبسن که یکی از معتبرترین فستیوال های کشور نروژ است حضوری چشمگیر داشته و در این فستیوال بااستقبال ویزه ای از سوی مخاطبان مواجه شده است. ،ضمناَ این نمایش تحسین شده از طرف گروه بازیگران نروژ و پرفسور رانینگ است.

در این نمایش پری بارانی، حنیف مظفری،نیلوفر رضایی،سعید مقبلب، محمد قاسمی به ایفای نقش می پردازند. و از دیگر عوامل گروه می توان به محمد صالح صارمی( دستیار کارگردان)، و یاسر دهقان (مدیر صحنه) اشاره کرد.

نمایش روایتی تازه از یک قصه ای کهن از چهارشنبه 3 تیرماه 94 در خانه نمایش هر روز به جز شنبه ها ساعت 18:30 به روی صحنه می رود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب