امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10379 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نگارخانه فرهنگسرای خاوران برپاست؛

فرهنگسرای خاوران میزبان نمایشگاه تذهیب و نگارگری

خبرایران : نمایشگاه تذهیب و نگارگری با عنوان "نقش آسمانی "در نگارخانه فرهنگسرای خاوران برپاست.
فرهنگسرای خاوران میزبان نمایشگاه تذهیب و نگارگری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران ،نمایشگاه تذهیب و نگارگری با موضوع گل مرغ، تذهیب،و... از 1 تا 20 تیرماه در نگارخانه فرهنگسرای خاوران برپاست. 

گفتنی است این نمایشگاه باهدف ارج نهادن  به هنر اصیل ایرانی- مذهبی  تلاش گروهی جوانان هنرمند این حوزه از جمله:مونا توفان،مرجان میرخاتمی،زهرا نورانی ،زهرا محمد حسینی،مریم رضایی ،مرضیه عظیمی می باشد .

فتح اله پور مسئول نگارخانه  هدف اصلي برگزاری اين نمايشگاه را معرفي هنر اصيل ايراني دانست كه به مرز فراموشي كشيده شده است.

بيشتر طرح هايي كه در اين نمايشگاه قرار دارند برگرفته از يك هنر اصيل ايراني است. مانند تابلوهاي گل مرغ يكي از هنرهايي است كه در ايران روي قلم دان ها، در و پنجره ها بيشتر استفاده مي شود.

علاقمندان می‌توانند از 1 الی 20 تیر ماه برای مشاهده آثار به نگارخانه فرهنگسرای خاوران مراجعه همه روزه به جز ايام تعطيل از ساعت ٩ الي ١٨ به نشاني ؛ ميدان خراسان ،خیابان خاوران ،فرهنگسرای خاوران مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن 33015423بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب