امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10382 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دعوت از شهروندان برای حضور در برنامه های فصل نیایش؛

برپایی 40 غرفه پردیس قرآنی و فرهنگی در بوستان رازی

خبرایران: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های متعدد فرهنگی و اجتماعی از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در سراهای محلات، مساجد و نمایشگاه فصل نیایش واقع در بوستان رازی برگزارمی شود.
برپایی 40 غرفه پردیس قرآنی و فرهنگی در بوستان رازی

به گزارش خبرایران، نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران ؛ با اعلام این خبر گفت: ارتقاء نشاط معنوی شهروندان با رویکرد تلطیف فضاهای دینی، ایجاد انس و الفت بین شهروندان با تکیه بر تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی و برپایی مراسم ومناسبت های مذهبی ؛از مهم ترین اهداف برنامه های ماه رمضان است. که در همین راستا همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ارتقای آگاهی روزه داران از مباحث حفظ سلامت در ایام ماه رمضان، حمایت از افراد کم بضاعت و همچنین غنی سازی اوقات فراغت روزه داران با هدف توجه به شهروندان و سلامت آنها مد نظر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه قرار گرفته است.

او در تشریح این برنامه ها گفت: کلاس های آموزشی با عناوین اصول صحیح روزه داری، فواید روزه بر سلامت بدن، اصول تغذیه و نحوه صحیح مصرف دارو در ماه رمضان، آشنایی و پیش گیری از بیماری های گوارشی در ماه رمضان و نیز برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی در سراهای محلات برگزار می شود.

شهردار منطقه 11  همچنین در مورد طرح سلامت در ضیافت و اجرای برنامه هایی از قبیل غبارروبی مساجد، همایش های نقش روزه بر سلامت جسم و روان، افطار سلامت، ویزیت رایگان پزشک، پایگاه سلامت و توزیع بروشور در خانه های سلامت با مشارکت کانون خادمین مساجد خبر داد. 

آبادیان در ادامه افزود : نمایشگاه فصلی نیایش با 40 غرفه در بوستان رازی از ساعت 9 الی 12 هر شب برای ارائه خدمات به شهروندان برپا می شود که شامل عرضه محصولات فرهنگی اخلاق و مهارت شهروندی، نقاشی و کودک و ... است.

وی خاطر نشان کرد: در این ماه بیش از 1000 سبد کالا به کم بضاعتان منطقه اهدا  خواهد شد و نیز سفره های افطاری ویژه ایتام و خانواده های بی بضاعت در سراها و مساجد با مشارکت خیرین برپا می گردد.

او در پایان از توزیع نان صلواتی در نانوایی های منتخب سطح منطقه خبر داد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب