امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10391 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته محیط زیست از سوی شهرداری منطقه 22 صورت گرفت؛

ارائه 4 هزار نفر ساعت آموزش زیست محیطی به مراجعه کنندگان دریاچه شهدای خلیج فارس

خبرایران : واحد محیط زیست و انرژی حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه 22 با برگزاری ویژه برنامه هایی در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، به ارائه 4 هزار نفر ساعت آموزش به مراجعه کنندگان این مجموعه زیبای تفریحی گردشگری پرداخت.
ارائه 4 هزار نفر ساعت آموزش زیست محیطی به مراجعه کنندگان دریاچه شهدای خلیج فارس

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت : « این اقدام همزمان با هفته محیط زیست صورت گرفت و با برگزاری برنامه ای که محتوای آن بیشتر بر آگاه‌سازی و حساس کردن شهروندان نسبت به مسائل زیست محیطی تمرکز داشت، با استفاده از هنرها و خلاقیت‌های مختلف، 4000 نفر ساعت آموزش به شهروندان مراجعه کننده در تمام گروههای سنی ارائه شد. »

به گفته شهردار منطقه 22، اجرای نمایش موزیکال در 3 بخش با تاکید بر محیط‌ زیست شهری و پیام "آسمان آبی- زمین پاک"، اجرای شعبده بازی محیط‌زیستی با حضور هنرمندان صدا و سیما همچنین ارائه آموزش چهره به چهره به کودکان، برگزاری پایگاه‌های سیار شهروندی، ارائه پکیج‌های آموزشی، توزیع کیسه‌های زیست‌تخریب‌پذیر و جوایز کودکانه از جمله دیگر بخشهای این برنامه بوده است.

وی افزود:« واحد محیط‌زیست و انرژی با شعار "هشت میلیون آرزو، یک تهران، آسمان آبی و زمین پاک"، با موضوع "حفاظت از محیط‌زیست؛ آنچه باید بدانیم " در سراهای محله های منطقه، 270 نفر ساعت آموزش در قالب 10 کارگاه برای بانوان برگزار کرده که مباحث مطرح شده در این کارگاهها، شامل مفاهیم محیط‌زیستی، راه‌های حفاظت از محیط‌زیست، اصلاح الگوی مصرف و ...  بوده است. طی هفته محیط زیست همچنین علاوه بر برنامه های اجرا شده، جشن کودک در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برای گروه سنی خردسال با ارائه 750 نفر ساعت آموزش برگزار شد. »

گفتنی است همزمان با اجرای حدود 50 عنوان برنامه با موضوعات محیط زیست، پکیجی از پروژه های زیست محیطی نظیر ساختمان انرژی و پکیج تصفیه فاضلاب در بوستان جنگلی چیتگر به بهره برداری رسید تا منطقه 22 گام دیگری در جهت حفظ محیط زیست با بکارگیری انرژیهای نو و تجدید پذیر برداشته باشد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب