امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10395 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور شهردار، دیگر مسئولان و 40 خیر منطقه صورت گرفت؛

آغاز به کار رسمی مجمع خیرین منطقه 22 همزمان با اولین روزهای ماه مبارک رمضان

خبرایران: مجمع خیرین منطقه 22 با برگزاری جلسه ای متشکل از شهردار و دیگر مسئولان این منطقه همچنین خیرین در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه، رسما آغاز به کار کرد.
آغاز به کار رسمی مجمع خیرین منطقه 22 همزمان با اولین روزهای ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه در این جلسه با اعلام اینکه مجمع خیرین قصد دارد با اولویت دار کردن اقداماتش در جهت رضایت شهروندان بویژه نیازمندان آغاز به کار کند، گفت: « قدم اول ما در این برنامه این است که افرادی که واقعا آبرومند اما بی بضاعتند را شناسایی کرده و در گامهای بعدی تمامی سازمانها و ارگانهایی را که می توانند به نحوی در این جریان تاثیر گذار باشند را با این برنامه هماهنگ و همگام کنیم. روزی موقعیت ایجاب می کرد که در سنگر و عرصه جنگ و دفاع باشیم و امروز باید نیازمندان را دریابیم. »

وی در بخشی از صحبتهای خود با ارائه آماری از محرومان و نیازمندان ساکن تهران گفت: « طبق آمار ارائه شده، نزدیک به 200 هزار نفر در تهران ساکنند که به نان شبشان محتاجند. ما باید پیش از پرداختن به هر موردی، شکمهای خالی نیازمندان را پرکنیم و سپس به بحث تامین فضاهای مورد نیازی چون مدرسه و درمانگاه و مسجد بپردازیم. »

حجت الاسلام والمسلمین میرشاه ولد رییس امور مساجد ناحیه شهید مطهری نیز که در اولین جلسه مجمع خیرین منطقه و در جمع شهردار، مسئولان و حدود 40 خیر این منطقه حاضر شده بود، با مغتنم خواندن جلسه برای آغاز و استمرار حرکتی خداپسندانه و مورد توجه حضرت حق و ائمه معصومین (ع) در منطقه 22 گفت: « کریم کسی است که به نیاز فرد مقابلش نگاه نکرده و به کرامت و بزرگواری خودش توجه می کند. آموزه های دینی به ما می گوید دست نیازمندان را بگیریم و این موضوع یک عنایت الهی است و بزرگترین عنایت حضرت حق این است که امروز من و شما را دور این میز جمع کرده تا در این زمینه  قدم برداریم. »

گفتنی است ارائه 6 هزار سبد کالا از سوی خیران منطقه به نیازمندان یکی از نتایج اولین جلسه مجمع خیرین منطقه 22 بود که مقرر شد در اسرع وقت در اختیار شهروندان نیازمندی که پیش تر از سوی شهرداری شناسایی شده اند، قرار بگیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب