امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10399 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه يک اعلام کرد؛

نگهداشت شهر مطالبه اصلی شهروندان از مديريت شهری است/ 90 درصد نگهداشت شهر بر عهده نواحي است

خبرایران : مجتبی يزدانی شهردارمنطقه يک گفت: اصلي ترين مطالبه و قضاوت شهروندان از نحوه عملکرد شهرداري تهران در بحث نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابساماني هاي شهري است.
نگهداشت شهر مطالبه اصلی شهروندان از مديريت شهری است/ 90 درصد نگهداشت شهر بر عهده نواحي است

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مجتبي يزداني شهردار اين منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: همه مسئولين به خصوص مديران ارشد در همه بخش هاي مجموعه شهرداري ها بايد با همدلي ، همفکري و تعامل در کنار هم به فعاليت بپردازند تا کارها به سرعت و مبتني بر تدابير ابلاغي شهردار تهران به پيش برود و همه ي موارد آن در اجراي همه طرح ها ، پروژها و اقدامات در نظر گرفته شود.

وي گفت: 90 درصد نگهداشت شهر بر عهده نواحي است و بايد شهرداران نواحي با بازديد هاي ميداني و حضور در محلات کم و کاستي هاي موجود را رصد و نسبت به رفع سريع آنها اقدام کنند.

شهردار منطقه يک تصريح کرد: شهرداران نواحي مسئول اصلي نگهداشت شهر هستند و بايد کمترين زمان را در ساختمان ناحيه مستقر باشند و مشکلات محله، خيابان، کوچه و... مجموعه حوزه استحفاظي خود را با بازديد ميداني مشاهده و براي رفع آنها اقدام نمايند.

وي حضور شوراياران را در بازديد از محلات و شناسايي معضلات بسيار موثر دانست و گفت: شوراياري ها ،مديران محله و هيات امنا پتانسيل هاي خوبي براي شناسايي مشکلات هستند و بايد از آنها ياري جست.

اين مقام مسئول در خصوص پروژه هاي در دست اقدام شهرداري منطقه يک خاطر نشان ساخت: 13 پروژه با پيشرفت بالاي 70 درصد در منطقه يک در حال اجراست که اکثر آنها از جمله احداث و توسعه بوستان و تفرجگاه گلابدره و آبک، مجموعه ورزشي سرداران شهيد، ساماندهي رود دره ها و ايجاد سپر دفاعي ، احداث مسجد الرضا(ع) بيش از 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارند که به سرعت در حال تکميل و بهره برداري هستند و تا اتمام آنها هيچ پروژه جديدي آغاز نمي شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب