امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10407 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 15 خبرداد؛

اجرای دهها ویژه برنامه ماه رمضان در مساجد جنوب شرق پایتخت

خبرایران : شهردار منطقه 15 از اجرای دهها ویژه برنامه به مناسبت ماه پربرکت رمضان در مساجد منطقه 15 خبر داد.
اجرای دهها ویژه برنامه ماه رمضان در مساجد جنوب شرق پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اشاره به اینکه این برنامه ها با محوریت مساجد تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت افزود: هرشب محفل انس با قرآن کریم و تلاوت نور در مساجد مرکزی محلات برپا می شود تا روزه داران با قرآن و روش هاي قرائت صحيح طی مراسم ختم گروهی قرآن آشنا شوند.

به گفته وی مراسم تجلیل از قاریان، حافظان و اندیشمندان حوزه قرآنی (مکبرین، موذنین و قاریان)، مسابقات قرآنی (با موضوع حدیث، نهج البلاغه و قرآن)، دعا و نیایش و توزیع پکیج های فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه هایی است که در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

دکتر انجمنی خاطر نشان کرد: مراسم جشن کرامت کریمان و آئینه رحمان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود که با مداحی و سخنرانی مداحان و روحانیون برجسته همراه خواهد بود.

شهردار منطقه در ادامه یادآور شد: به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر نیز برنامه ای تحت عنوان" فجر رستگاری" در مساجد منطقه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه  وداع با رمضان، نماز عید فطر و توزیع دعای قنوت از برنامه های پایانی این ماه مبارک خواهد بود اظهار امیدواری کرد: شهروندان مومن منطقه با حضور گسترده در این برنامه ها بتوانند از بهترین برکات این ماه عزیز برخوردار شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب