امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10447 تاریخ انتشار: شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 22 در نشست خود با ائمه جماعات این منطقه اعلام کرد؛

طرح «بارش باران رحمت» تا خارج از پایتخت گسترش می یابد

خبرایران: شهردار منطقه 22، در نشست صمیمانه خود و همکارانش با ائمه جماعات مساجد منطقه 22 از تلاش منطقه برای گسترش طرح ختم قرآن که از یک ماه پیش در میان کارکنان شهرداری منطقه آغاز شده و اکنون تا سمنان، خراسان و برخی استانهای جنوبی کشور هم توسعه یافته، خبر داد.
طرح «بارش باران رحمت»  تا خارج از پایتخت گسترش می یابد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه در نشست صمیمانه و برنامه ضیافت افطاری با ائمه جماعات مساجد با اشاره به اینکه شهرداری منطقه از ابتدای ماه شعبان طرح ختم قرآن در منطقه و میان کارکنان شهرداری آغاز شده است، گفت: « خوشبختانه با کشیده شدن این برنامه به محله ها، نزدیک به 2 هزار نفر از ساکنان منطقه نیز اکنون در اجرای این طرح مشارکت دارند؛ بطوریکه با گذشت 33 روز از اجرای این طرح، 81 بار ختم قرآن صورت گرفته است. نزدیک به یک هزار نفر نیز در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و از طریق حضور در ایستگاه فرهنگی منطقه 22 برای شرکت در این طرح ثبت نام شده اند که ساکن استانهای سمنان، خراسان و برخی استانهای جنوبی کشور هستند. هر بار ختم قرآن به نیت یکی از شهدای گرانقدر صورت می گیرد و قصد داریم این طرح همچنان توسعه داشته باشد. »

وی در ادامه صحبتهای خود افزود: « نیازمند بانک اطلاعاتی در خصوص نیازمندان منطقه هستیم و معتقدیم ائمه جماعات به دلیل ارتباط با مردم از طریق مساجد، می توانند در بحث ترویج طرح خط سفید، آسمان آبی، زمین پاک همچنین تفکیک پسماند اثرگذار باشند. »

حجت الاسلام میر شاه ولد رییس امور مساجد ناحیه شهید مطهری نیز که در این برنامه حاضر شده بود، در بخشی از این نشست گفت: « دهه کرامت و دهه تکریم و غبار روبی مساجد، موج و حرکت خوبی در مساجد ایجاد کرد. مسئله حرمت ماه مبارک و یادآوری آن در مساجد حائز اهمیت است. متاسفانه روزه خواری، بی توجهی و بی حرمتی به ماه مبارک در جامعه زیاد دیده می شود و این موضوع می طلبد که بیان بیشتری در این خصوص در مساجد داشته باشیم.»

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تقدیر از حرکت شهرداری منطقه 22 در تشکیل مجمع خیرین تصریح کرد: « خیرین خوبی در این منطقه ساکنند و با مدیریت شهردار منطقه و حضور دیگر افراد اثرگذار، تشکلی بعنوان مجمع خیرین در منطقه ایجاد شده که می تواند سرمنشا اتفاقات خوب و خوشایندی باشد.»

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب