امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10456 تاریخ انتشار: شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون شهردار منطقه 9 خبر داد:

اجرای طرح یاوران نماز در پهنه جنوبی آزادی

خبرایران:معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از اجرای طرح شبکه یاوران نماز در منطقه خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی این طرح ویژه بانوان در سرای محله امامزاده عبدالله (ع) به مدت 10 روز از 14 تیر برگزار می شود.
اجرای طرح یاوران نماز در پهنه جنوبی آزادی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، هاشم فخاری با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح شبکه یاوران نماز با حضور بانوان قرآن پژوه از تمامی محلات در منطقه اجرایی می شود تا با این ظرفیت و پتانسیل در خصوص این فریضه و بجا آوردن آن و اهمیتش مشاركت همگانی برای گسترش فرهنگ نماز صورت گیرد.

وی افزود: این طرح مربوط به جوانان بالای 15 سال علاقمند به مباحث مربوط به نماز و دعوت دیگران برای انجام این فریضه الهی است كه كارگاه‌هایی برای این افراد تشكیل می‌شود.

فخاری تصریح کرد: مخاطبان این طرح بانوان هستند که 120 نفر از آنان در این کارگاه آموزشی شرکت می کنند.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: بانوان مبلغ با گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند به اشاعه و ترویج موضوعات مربوط به نماز مانند تشویق افراد برای ادای نماز اول وقت، حضور در مساجد برای فریضه نماز جماعت و غیره بپردازند كه این طرح تابستان امسال در این بخش از پایتخت انجام می‌شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب