امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10459 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می شود؛

آموزش تفکیک پسماند در مساجد منطقه 15

خبرایران: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از ارائه آموزشهای تفکیک زباله از مبدا و جداسازی پسماند تر و خشک در مساجد منطقه در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.
آموزش تفکیک پسماند در مساجد منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رحمان پارسا با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا آموزشگران اداره بازیافت با حضور در مساجد بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر آموزشهای لازم را به نمازگزاران می دهند و با ارائه کیسه های پارچه ای به نمازگزاران، آنان را به استفاده از این کیسه ها به جای کیسه نایلونی تشویق می کنند.

وی در ادامه به برپایی غرفه بازیافت در جشنواره فصل نیایش در  بوستان خلیج فارس منطقه اشاره کرد و افزود: در غرفه آموزش و اطلاع رسانی این جشنواره با برگزاری کارگاههای آموزشی، ضمن ارائه آموزشهای لازم در ارتباط با آسمان آبی زمین پاک، تفکیک زباله از مبدا و ... کیسه های مخصوص پسماند و بروشورهای آموزشی بین مراجعه کنندگان توزیع می شود.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یادآور شد: در غرفه مسابقه نقاشی و کاردستی نیز کودکان ضمن شرکت در مسابقه با ساخت کاردستی هایی از مواد دور ریختنی با استفاده مجدد از مواد بازیافتی و اهمیت حفظ محیط زیست آشنا می شوند.

شایان ذکر است، غرفه های بازیافت از جمله غرفه هایی است که طی شب های گذشته مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفته و تعداد زیادی از شهروندان را به خود جلب کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب