امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1046 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عادی‌ترین کاری که بازیکنان فوتبال ایران انجام می‌دهند

خبرایران: عادی‌ترین کاری که بازیکنان فوتبال ایران انجام می‌دهند، همین قلیان کشیدن است!
عادی‌ترین کاری که بازیکنان فوتبال ایران انجام می‌دهند

به گزارش خبرایران، خبرورزشی نوشت: همین که سوژه قلیان‌کشی بازیکنان فوتبال ایران را در دستور کار امروز قرار دادیم، صدای همه در تحریریه خبرورزشی درآمد. تحریریه ما متفق‌القول اعتقاد داشت که از این مسائل خسته شده‌اند چون عادی‌ترین کاری که بازیکنان فوتبال ایران انجام می‌دهند، همین قلیان کشیدن است!

نمی‌دانیم، شاید تعجب کرده باشید اما واقعاً چنین است و بازیکنان تازه به دوران رسیده فوتبال ایران دیگر ارتفاعات دربند و درکه را کهنه کرده‌اند و این روزها فقط در فرحزاد آفتابی می‌شوند. کاش بعضی‌ها فقط همین قلیان را می‌کشیدند و دو سیب و نعنا را به بدن می‌زدند چون خبرهایی داریم که وضعیت خراب‌تر از این حرف‌هاست.

تازه حتی اگر مبارزه با جریان قلیان‌کشی هم به وجود آمده باشد این فقط یک موج است؛ یک موج ناپایدار. اگر در تحریریه خبرورزشی همه با خستگی از این سوژه‌ها یاد می‌کنند، به این دلیل است که در فوتبال ما عزمی برای برخورد با پدیده‌های مزمن وجود ندارد.

این فدراسیون مقابل کدام پدیده مخرب ایستاده است که حالا مثلاً بخواهد با قلیان‌کشی بازیکنان تیم امید در جزیره کیش برخورد کند؟ سال‌هاست که می‌شنویم بازیکنان فوتبال ما وقتی به پول می‌رسند و تازه می‌فهمند معنای پارتی شبانه چیست، طاقت از کف می‌دهند. پرونده‌های زیادی درباره این خلاف‌کاری‌ها در دادگستری موجود است اما در این فوتبال آیا عزمی راسخ برای برخورد با این خطاها وجود داشته است؟

در پرونده تبانی و رشوه در فوتبال ایران چه اتفاقی رخ داد؟ پرونده محسن قهرمانی آنقدر در بایگانی فدراسیون فوتبال خاک خورده که دیگر همه فراموش کرده‌ایم ماجرای غش کردن را... این فدراسیون، فدراسیون بگو و بخند و دورهمی است. امیر عابدینی رسماً از پیشنهاد یک و نیم میلیاردی به داماش سخن می‌گوید. پای دو کارمند فدراسیون فوتبال را هم به این جریان باز می‌کند اما صدا از کسی بیرون نمی‌آید.

ما در کدام پرونده جدی بوده‌ایم که این بار بخواهیم چند بچه فوتبال ندیده تیم زیر 22 سال را سر به راه کنیم؟ مگر چه اتفاقی افتاده؟ از ما بپرسید، می‌گوییم هیچی. چند تا بچه که کار هر روزشان قلیان کشیدن است، فضا را در جزیره کیش مناسب و مهیای قلیان کشیدن می‌بینند. مربیان و بزرگان تیم هم از آنها غافل می‌شوند. پس دو سیب را به بدن می‌زنند و دود می‌کنند. همین. تازه اگر پولش را می‌دادند شاید مدیر هتل هیچ‌وقت این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کرد اما کاش بازیکنان فوتبال ایران تنها خلاف‌شان قلیان کشیدن بود.

ما همه را با یک چوب نمی‌زنیم اما این نسل جدید که در این فوتبال پول میلیاردی می‌گیرد، بدجوری بی‌جنبه است. بچه‌های این نسل را می‌شود کنترل کرد. می‌شود از آنها آدم‌هایی موفق و ورزشکارانی تاریخ‌ساز ساخت اما این بچه‌ها یک پدر دلسوز می‌خواهند. پدران این فوتبال فعلاً خودشان را به بی‌خیالی زده‌اند چون اساساً این‌کاره نیستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب