امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10461 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین هم اندیشی کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر در استان اصفهان

خبرایران:اولین هم اندیشی کارشناسان بازاریابی در استان اصفهان 26 و 27 خرداد ماه سال جاری، با محوریت اصلی حرکت از جذب منابع به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی برگزار شد.
اولین هم اندیشی کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر در استان اصفهان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر: برگزاری اولین هم اندیشی کارشناسان بازاریابی در استان اصفهان، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 26 و 27 خرداد ماه سال جاری، با محوریت اصلی حرکت از جذب منابع به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی، با حضور فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل ،رضا شهرابی معاون بازاریابی و امور بین الملل و کارشناسان بازاریابی استانها در مدیریت امور شعب استان اصفهان برگزار شد.

جلالی مدیریت شعب استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری این هم اندیشی در استان اصفهان، به ارائه گزارش عملکرد مجموعه پرداخت .

شهرابی معاون بازاریابی و امور بین الملل ،همچنین سالیانه مدیر بازاریابی معاونت، با توجه به رویکرد جدید موسسه در سال 94، سیاست ها و راهبردهای بازاریابی و نیز برنامه های عملیاتی خود را برای مدیران و کارشناسان حاضر تشریح و تبیین نمود.

معاون بازاریابی و اموربین الملل در بخشی از سخنانش گفت: در طی سال های اخیر با تغییر جهت گیری شبکه بانکی به سمت توسعه و ارتقای خدمات بانکی همگام با نظام بانکداری بین الملل، شدت رقابت میان بانک ها به ویژه بانک های خصوصی در راستای ارائه خدمات متمایز و نوین بانکی  افزایش یافته است.از اینرو با توجه به سیاست گذاری مدیرعامل محترم در سال 94، ما نیز به دنبال توسعه و بهبود خدمات بانکی به ویژه در زمینه بانکداری الکترونیکی و بانکداری شرکتی و اختصاصی می باشیم.

شهرابی اظهار داشت: در حال حاضر معاونت بازاریابی و امور بین الملل شامل سه مدیریت بازاریابی، امور استان ها و امور بین الملل بوده به طوری که مدیریت بازاریابی در راستای سیاست های اتخاذ شده با حرکت به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی ، فعالیت خود را از ابتدای سال 94 با هدف توسعه و بهبود خدمات موسسه گسترش داده و تمامی تلاش خود را جهت تحقق اهداف تعیین شده انجام می دهد.

معاون بازاریابی و امور بین الملل موسسه اعتباری کوثر افزود: از این رو برنامه هایی را در راستای ارتقاء خدمات کیفی از قبیل آموزش بازاریابی ، راه اندازی مرکز CRM جهت پاسخگویی به موقع و مناسب مشتریان و بانکداری سبز را در دستور کار خود قرار داده ایم.در این مسیر جدیت ، تداوم و تلاش تمامی کارکنان موسسه به ویژه کارشناسان بازاریابی در سراسر کشور لازمه پیشرفت ، موفقیت و دستیابی به اهداف موسسه می باشد.

در ادامه  فهیمی پور قائم مقام موسسه اعتباری کوثر در رابطه با خطوط کلی موسسه اعتباری کوثر و مدیر عامل محترم نسبت به تغییر رویکرد از جذب منابع به سمت جذب مشتری با توجه به مسائل اقتصادی کشور و سیاست ها و ضوابط بانک مرکزی صحبت نمودند. و متذکر شدند که مجموعه فعالیت های معاونت بازاریابی و امور بین الملل در دو ماه نخست سال حاکی از دارا بودن برنامه کاملی در این زمینه می باشد و بی شک سازمانی موفق خواهد بود که برنامه بهتری اتخاذ نموده باشد. و هچنین مسئولیت کارشناسان بازاریابی استان ها در این زمینه را با توجه به اینکه کارکنان شعب مجریان دستورالعمل ها و برنامه های واصله از سطوح بالاتر سازمان هستند را بیشتر و مهم تر از سایر کارکنان دانستند.

همچنین اقدسی مدیریت شعب استان قم که چندی پیش به عنوان استان برتر معرفی شده بودند، عوامل موفقیت و راهکارهای نفوذ موسسه اعتباری کوثر در استان قم را بیان نمود.

در خاتمه صحبتهای اقدسی کارگاه آموزشی به مدت دو ساعت با مضمون نگاهی دوباره به بازاریابی و مشتری مداری با حضور یکی از اساتید مجرب و صاحب نظر در این زمینه برگزار گردید.

در پایان مراسم روز اول هر یک از کارشناسان بازاریابی حوزه مرکزی گزارش برنامه ها و اقدامات اجرایی خود را در دو ماه نخست سال، به سمع و نظر حاضرین رسانیده و طرح های آتی معاونت را بازگو نمودند سپس کارشناسان بازاریابی استان ها نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمودند.

مراسم روز دوم با سخنرانی  سالیانه مدیر بازاریابی حوزه مرکزی در رابطه با فعالیت های معاونت بازاریابی در حوزه توسعه بازار آغاز گردید سپس نشست تخصصی با سه موضوع خدمات الکترونیک ، محصولات و خدمات سپرده ای و خدمات نوین بانکی جهت بحث و تبادل نظر و رفع ابهامات و ارائه پیشنهادات برگزار گردید و سپس با توجه به عملکرد کارشناسان بازاریابی استان ها از منظر شاخص های معاونت بازاریابی و امور بین الملل، طی مراسمی آقای سید مهدی صالحی از استان اصفهان به عنوان کارشناس بازاریابی برتر و آقایان ناصر آژیر از استان آذربایجان غربی و نواب نظری از استان فارس به عنوان کارشناسان بازاریابی نمونه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند و از آقایان ثقفیان، افتخاری و سلطان نژاد نیز بابت عملکرد خوبشان در استان های آذربایجان شرقی، یزد و تهران تشکر و تشویق بعمل آمد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب