امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1047 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تیم ملی تا جام جهانی 9 بازی تدارکاتی دارد

خبرایران : تیم کروش تا جام جهانی 9 بازی تدارکاتی خواهد داشت.
تیم ملی تا جام جهانی 9 بازی تدارکاتی دارد

گزارش خبرایران به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، کفاشیان و تاکید وزیر بر محوریت تیم ملی وزیر ورزش و جوانان در نشست با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر لزوم محوریت تیم ملی در پیش برد برنامه های فدراسیون فوتبال از کفاشیان خواست که باشگاه های فوتبال توجیه شوند که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.در نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان علی کفاشیان از پایان لیگ های فصل فوتبال کشور در تاریخ 20 فروردین خبر داد .

2 بازی تدارکاتی در اسفند ماه برای تیم ملی با تیم های کویت و گینه پیش بینی شده است. پس از آن در پایان فروردین یا اوایل اردی بهشت تیم کی روش در اردوی آفریقای جنوبی حاضر می شود و 3 بازی تدارکاتی در آن مقطع در دستور کار تیم ملی خواهد بود . پس از آن هم 3 بازی در اردوی اروپا برای تیم ملی در نظر گرفته شده است و در نهایت پس از ورود به برزیل تیم یک بازی دوستانه با تیمی از آمریکای جنوبی خواهد داشت. تیم کروش تا جام جهانی حدود 9 بازی تدارکاتی خواهد داشت.

در صورت صعود تیم های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا مرحله دوم بازی این تیم ها از 23 فروردین آغاز می شود و این تاریخ با زمان آغاز اردوی آفریقایی تیم ملی تداخل دارد. وزیر ورزش و جوانان در نشست با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر لزوم محوریت تیم ملی در پیش برد برنامه های فدراسیون فوتبال از کفاشیان خواست که باشگاه های فوتبال توجیه شوند که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب