امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10484 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طی 3 ماه گذشته؛

تعداددوربینهای نظارت تصویری در قطب تفریحی گردشگری تهران به 23 دوربین رسید

خبرایران : با نصب 9 دوربین نظارت تصویری دیگر در محدوده شمال غرب پایتخت، تعداد این دوربینها که بمنظور کنترل معابر شریانی و بزرگراهی نصب می شود، در منطقه 22 به 23 دوربین رسید.
تعداددوربینهای نظارت تصویری در قطب تفریحی گردشگری تهران به 23 دوربین رسید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه  در این باره گفت: « با این اتفاق که طی 3 ماه گذشته و از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک صورت گرفته، امکان کنترل و رصد وضعیت ترافیک در بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل کن تا پادگان شهید محمدی بطور کامل فراهم شده است. 2 دوربین نظارت تصویری دیگر در بلوار دهکده و میدان المپیک نصب شده تا تعداد دوربینهای نظارت تصویری در محدوده شمال غرب تهران به 23 دوربین برسد. عملیات نصب یک دوربین دیگر در تقاطع خيابانهاي شهيد زينعلي – اميركبير نیز بزودی انجام می گیرد تا معابر شریانی و اصلی منطقه تحت پوشش و نظارت زنده تصویری باشد. »

به گفته شهردار منطقه 22، نصب دوربیهای نظارت تصویری و رصد زنده ترافیک سبب واکنش سریع در مواقع ضروری شده و رفع مشکلات احتمالی ترافیکی بوجود آمده در معابر را در حداقل زمان امکانپذیر می کند.

 دوربینهای نظارت تصویری جدید منطقه 22 در بزرگراه شهيد خرازي با تقاطعهای گلها، دوگاز، خیابان قائم و بلوار شهيد اردستاني همچنین بزرگراه شهید خرازی بعد از بلوار شهید اردستاني، قبل ازپادگان شهید ناصر محمدی و بعد از این پادگان، نصب شده اند. یک دوربین دیگر در بلوار دهكده تقاطع زيبادشت و یک دوربین نیز در ميدان المپيك ویژه تابلو كنترل كيفيت هوا نصب شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب