امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10487 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دومین دوسالانه عکس«تأمین اجتماعی در یک نگاه» برگزار می­شود

خبرایران: دومین دوسالانه عکس «تأمین‌اجتماعی در یک نگاه» با محوریت فعالیت­های سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار می­شود.
دومین دوسالانه عکس«تأمین اجتماعی در یک نگاه» برگزار می­شود

اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با همکاری شرکت فرهنگ فیلم تهران به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی سال جاری، در راستای آشنایی بیشتر هنرمندان کشور با حوزه فعالیت­های سازمان و به دنبال برگزاری اولین دوسالانه جشنواره عکس «تأمین اجتماعی در یک نگاه» در سال 1392، اقدام به برگزاری دومین دوسالانه جشنواره عکس نموده است.

این جشنواره با موضوعاتی نظیر ایمنی در کار، کارآفرینان و تولید، کارگران ساده و ماهر، بازنشستگان - ورزش و سلامتی، ساعات ملاقات در بیمارستان و همچنین نگاه آزاد و خلاقانه به مقوله تأمین‌اجتماعی، زمینه‌ای را فراهم ساخته تا هنرمندان و عکاسان، هر چه بیشتر با فعالیت‌های سازمان و اقشار مختلف تحت پوشش آشنا شوند.

لازم به ذکر است این جشنواره با توجه به دامنه گستردۀ خدمات تأمین‌اجتماعی (قبل از تولد تا پس از مرگ) و موضوعات متنوع و تخصصی، فرصت مناسبی را برای پرداختن هرچه بیشتر به شاخه مستند-اجتماعی عکاسی و ثبت اصولی‌تر فعالیت‌های سازمان، مهیا می‌کند.

براین اساس علاقه­مندان به شرکت در جشنواره عکس «تأمین اجتماعی در یک نگاه» می‌توانند آثار خود را تا 15 شهریور 1394 از طریق پست الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره به نشانی pic94@farhangfestival.com ارسال نمایند. انتخاب و داوری جشنواره در شهریور و اهدای جوایز و برگزاری نمایشگاه نیز در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقمندان می­توانند به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت­های سازمان تأمین اجتماعی و اطلاعات مربوط به جشنواره به پایگاه­های اطلاع­رسانی به نشانی:www.tamin.ir و www.farhangfestival.com مراجعه و یا با شماره تلفن 26 و88665525 – 021 تماس حاصل نمایند. گفتنی است متن فراخوان در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب