امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10490 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود؛

برپایی 15 جشن در مساجد محوری منطقه 15

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری 15 مراسم جشن با عنوان «کرامت کریمان» در مساجد محوری منطقه همزمان با میلاد خجسته امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
برپایی 15 جشن در مساجد محوری منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: این مراسم همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) بعد از نماز مغرب و عشا در 15 مسجد منطقه برگزار و در آن مولودی خوانی، سخنرانی و مسابقه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) انجام می شود .

به گفته وی این مراسم در مساجد محوری محلات شامل مسجد نبوی در محله  ولی عصر (عج) ، قدس در محله مطهری، ابوالفضل(ع) در محله مظاهری ، علی النقی(ع) در محله طیب و مسجدالحسین(ع)  محله شوش ناحیه یک برگزار می شود.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام اینکه در 2 مسجد حضرت زینب(س) محله هاشم آباد و قمربنی هاشم محله اتابک در ناحیه 2 نیز این مراسم برگزار می شود، افزود: مسجد حضرت رقیه (س) واقع در کیانشهرشمالی، ولی عصر(عج) در مشیریه، قائم آل محمد در محله رضویه، صادقیه در افسریه شمالی، امام حسن مجتبی (ع) در محله والفجر و مسجد جامع مسعودیه از دیگر مساجد نواحی 3، 4 ، 5 و 6 است که میزبان روزه داران خداجو در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) خواهند بود.

وی از برگزاری جشن میلاد در دو ناحیه حریم منطقه خبر داد و گفت: مساجد امام حسن مجتبی (ع) در ناحیه  7 و نبی اکرم (ص) در ناحیه 8  نیز برای برپایی جشن و حضور محبان اهل بیت (ع) برنامه ریزی شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب