امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10534 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 22 در گفتگو با شبکه رادیویی تهران و برنامه «شهر بهشت» خبر داد؛

کمپین آسمان آبی زمین پاک بجز با مشارکت شهروندان محقق نخواهد شد

خبرایران: ضبط برنامه رادیویی «شهر بهشت» که از 6 تیرماه در دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز شده است، تا پنجشنبه شب 11 تیرماه در این مجموعه تفریحی گردشگری ادامه خواهد داشت. شهردار منطقه 22 در این برنامه از رادیو تهران پخش می شود، از آمادگی منطقه برای میزبانی از شهروندان تهرانی در فضاهای تفریحی گردشگری این منطقه خبر داد.
کمپین آسمان آبی زمین پاک بجز با مشارکت شهروندان محقق نخواهد شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22،  قاسم مولایی شهردار منطقه در گفت و گوی زنده رادیویی با مجری این برنامه، دریاچه شهدای خلیج فارس را نگین منطقه 22 بعنوان قطب تفریحی گردشگری پایتخت خواند و گفت:افزون بر این پردیس زیبا و بی نظیر تفریحی گردشگری، بوستانهای جوانمردان ایران، لتمال کن، آبشار تهران و بوستان جنگلی چیتگر در تعطیلات گردشگران زیادی را بخود جذب می کند که آمارشان گاهی تا 200 هزار نفر نیز می رسد. پذیرایی مناسب یعنی حفظ، نگهداری و ارائه خدمات به این مهمانان، بار مسئولیت شهرداری منطقه را سنگین تر کرده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود، پیوستن این منطقه به شبکه جهانی شهرهای ایمن را جزو افتخارات این منطقه برشمرد و افزود: بحث حفظ سلامت ساکنان این منطقه و گردشگرانی که برای بهره گیری از فضاهای تفریحی گردشگری آن به محدوده شمال غرب تهران می آیند، همواره یکی از دغدغه های ما بوده و مدیران قبلی منطقه نیز آن را مورد توجه قرار داده اند. پیوستن به این شبکه جهانی که اخیرا نیز تمدید مجدد آن را جشن گرفتیم، موید این ادعاست که شهرداری منطقه آنچه در توان دارد برای حفظ سلامت و ایمنی ساکنانش انجام می دهد.

مولایی در خصوص برنامه های متنوعی که از سوی شهرداری منطقه 22 برای استقبال از ماه مبارک رمضان تدارک دیده است نیز گفت: در دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان جوانمردان ایران نمایشگاههایی را باعنوان فصل نیایش دایر کرده ایم که بحثهای قرآنی، سلامت و مباحث اجتماعی، رفتارهای اجتماعی، سبک زندگی و هویت دینی دنبال می کنند. فعالیت در جهت تشکیل کمپین آسمان آبی، زمین پاک بعنوان شعار امسال شهرداری تهران با هدف کمک به پاکیزگی هوای شهر و ایجاد شهری بدور از هرگونه آلودگی نیز  از مواردی است که با جدیت از سوی شهرداری منطقه 22 دنبال می شود اما این موضوع مگر با مشارکت و همکاری شهروندان تهرانی محقق نخواهد شد.

به گفته شهردار منطقه 22 حدود 46 درصد از فضای این منطقه به فضای سبز اختصاص دارد و این موضوع نشان می دهد، این منطقه نسبت به مناطق مرکزی از آب و هوای مطلوبتری برخوردار است. وی در پایان صحبتهای خود از آغاز احداث زیرساختهای آب و فاضلاب طی پروژه ای مشارکتی میان شهرداری منطقه 22 و شرکت آب و فاضلاب تهران و به ثمر رسیدن آن در بازه زمانی 3 ساله خبر داد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب