امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10595 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود ؛

آغاز ثبت نام دوره های تخصصی خوردگی و حفاظت کاتدیک در جهاددانشگاهی صنعتی شریف

خبرایران: دوره های تخصصی خوردگی و حفاظت کاتدیک به همت مرکز آموزش مهارت های پیشرفته سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف،در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
آغاز ثبت نام دوره های تخصصی خوردگی و حفاظت کاتدیک در جهاددانشگاهی صنعتی شریف

به گزارش خبرایران از روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی شریف؛ مدیر مرکز آموزش مهارت های پیشرفته این سازمان با بیان این خبر گفت: دوره های تخصصی خوردگی و حفاظت کاتدیک که فرآیند تدوین آن از اواخر سال گذشته در این مرکز شروع شده است، کاملا ماهیت کاربردی دارد و فراگیران به طور عملی با مباحث این رشته آشنا می شوند.

مهندس جناب مدیر مرکز آموزش مهارت های پیشرفته افزود: این مجموعه شامل هفت دوره و در برگیرنده مباحثی نظیر عیب یابی، طراحی سیستم، نصب و اجرا، خوردگی در بتن و سازه های دریایی می باشد.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی صنعتی شریف در این زمینه اظهار داشت: خوردگی یکی از مهمترین مشکلات قابل توجه صنعت در بخش هایی همچون انتفال میعانات، سازه های دریایی، ساختمان و مخازن بوده و حفاظت کاتدیک فناوری رایج برای مقابله با آن می باشد و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مهمترین استفاده کنندگان این فناوری می باشند.

وی درباره ی نحوه ثبت نام در دوره های تخصصی خوردگی و حفاظت کاتدیک افزود: علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزییات و محتوای دوره ها به نشانی سایت jdsl.ir.www مراجعه نمایند.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب