امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10605 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اهداء تندیس جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران به مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر

خبرایران: همزمان با ولادت کریمه اهلبیت امام حسن مجتبی(ع) در مراسم ضیافت افطاری مدیریت شعب استان البرز ، تندیس جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران توسط مهندس بابایی مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام اس به دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر اهداء شد .
اهداء تندیس جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران به مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با قرائت سوره مبارکه کوثر و تبریک ولادت کریمه اهلبیت(ع) ویژگی های امام حسن مجتبی(ع) را به سمع و نظر حضار رساند.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با مرور تاریخچه فعالیت موسسه و ضمن برشمردن مراحل آغاز ، شکل گیری ، موفقیت ها و ترسیم آینده روشن موسسه ، استان البرز را یکی از مناطق مهم ارزیابی نمود و این استان را یکی از اجزاء مهم موسسه عنوان کرد و با اشاره به نقش آقای کشاورز و ویژگی های خوب ایشان یکی از مهمترین دلایل توفیقات شعب استان البرز را درایت و مدیریت خوب ایشان دانست .

در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیات نورانی  قرآن و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تیمور کشاور مدیر شعب استان البرز گزارشی از روند فعالیت این مدیریت ارائه نمود .

در پایان مهندس بابایی مدیرعامل جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران ضمن ارائه گزارشی از آمار و وضعیت بیماران ام اس ، از حمایت های بی دریغ موسسه اعتباری کوثر به ویژه دکتر رضایی مدیرعامل موسسه از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آوردند و همچنین تندیس ویژه این جامعه به همراه یک جلد کلام الله مجید را به دکتر رضایی اهداء نمودند .

در این تندیس آمده است :

دولت جاوید یافت ، آنکه نکونام زیست     کز عقبش ذکر خیر ، زنده کند نام را

یاور گرامی آقای دکترعیسی رضایی

با حمد و سپاس خداوند متعال و با درود خالصانه و ارادتی صمیمانه از همراهی صادقانه و همیاری قابل تحسین حضرتعالی با جامعه حمایت از بیماران ام.اس ایران از اینکه با نیات خدا پسندانه و خیرخواهانه در بهبود وضعیت بیماران عزیز ام.اس تلاش کرده اید ، کمال سپاس و تشکر را تقدیم می داریم .

ضمن آرزوی سلامتی روز افزون ، امیدواریم در ادامه همکاری و مشارکت شما خیر فرهیخته ، موجب اعتلای اهداف متعالی این موسسه فراهم گردد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب