امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10606 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديرفروشگاه های زنجیره ای «هپی لند» خبرداد؛

هپی لند سعی در نهادینه نمودن فرهنگ مهربانی در کودکان را دارد/30 شعبه فروشگاه های زنجیره ای هپی لندمجری طرح «کودک مهربان»هستند/درطرح«کودک مهربانی» بچه ها مهربانی کردن را یاد می گیرند

خبرایران :مديرفروشگاه های زنجیره ای «هپی لند» گفت: تیم هپی لند به جای اهدای مستقیم کمک های خیریه خود به نیازمندان، با مشارکت دادن کودکان در این امر خداپسندانه، سعی در نهادینه نمودن فرهنگ مهربانی در کودکان را دارد.
هپی لند سعی در نهادینه نمودن فرهنگ مهربانی در کودکان را دارد/30 شعبه فروشگاه های زنجیره ای هپی لندمجری طرح «کودک مهربان»هستند/درطرح«کودک مهربانی» بچه ها مهربانی کردن را یاد می گیرند

به گزارش خبرایران، طاهری مدیر فروشگاه های هپی لند با بیان اینکه همه بچه ها حق دارند شاد باشند اظهار داشت: همه از انجام کار خیر خوشحال می شوند و در واقع انجام كار خيرجزو ذات انسان است. آموزش این فرهنگ به بچه ها نیز از الویت های اساسی والدین است.

وی ادامه داد: تیم هپی لند بجای اهدای مستقیم کمک های خیریه خود به نیازمندان، با مشارکت دادن کودکان در این امر خداپسندانه، سعی در نهادینه نمودن فرهنگ مهربانی در کودکان را دارد تا جامعه و افراد نیازمند یک عمر در این مسیر انسانی قرار بگیرند.

مدیر فروشگاه های هپی لند افزود: تیم هپی لند در راستای مسئولیت اجتماعی خود ، در نیمه دوم ماه مبارک رمضان و با همکاری بنیاد کودک، طرحی را  تحت عنوان «کودک مهربانی» به مدت ده روز در تمامی شعب خود برگزار می کند که بچه ها از بدو کودکی ، مهربانی کردن را یاد بگیرند و با کمک کردن احساس بهتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این طرح بچه ها هدیه دادن و خوشحال کردن یک کودک دیگر را می آموزند، فلذا هموطنانی که قصد دارند فرزندشان در این امر خدا پسندانه و انسانی شرکت کند لازم است به یکی از شعب و نمایندگی فروشگاههای زنجیره ای هپی لند مراجعه نمایند.

طاهری با بیان اهداف این طرح تاکید کرد:زنگ شادی با هدف تجلی فرهنگ نیکوکاری برنامه ای است هماهنگ شده با بنیاد کودک و در جهت ترویج کمک به همنوع با موضوعیت شاد کردن بچه ها و یاد دادن مهربانی به کودکان..

به گفته طاهری دنیای بچه ها، دنیایی پاک و بدون آلایش است. آنها قلبی صاف و مهربان دارند و بایستی همه بچه ها از هر قشری لباس مناسب داشته باشند تا دنیایشان همیشه شاد و سرشار از زیبایی و مهربانی باشد.

وی درپایان گفت: 30 شعبه فروشگاه های زنجیره ای هپی لند مجری طرح «کودک مهربان »هستند.

بنابراین گزارش، علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با بنیاد کودک به شماره  02142510 تماس حاصل نموده و یا به وب سایت بنیاد کودک به نشانیwww.childf.com  و هپی لند Www.happyland.ir  مراجعه نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب