امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10607 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت ارتباط امن راهکار دیگری از آویرا معرفی می‌کند؛

حفاظت شبکه آویرا، راهکاری مطمئن برای امنیت فرزندان در شبکه‌های مجازی

خبرایران: حفاظت شبکه آویرا، راهکاری است که با استفاده از آن والدین دیگر نگران فرزندان خود و نوع فعالیت آنها در شبکه‌های اجتماعی نخواهند بود و به‌سادگی بر آن نظارت خواهند داشت.
حفاظت شبکه آویرا، راهکاری مطمئن برای امنیت فرزندان در شبکه‌های مجازی

به گزارش خبرایران، ناگفته پیداست که مزاحمت سایبری، شکارچیان آنلاین و مدیریت اعتبار آنلاین و تمام مسائلی که امروزه بر فرزندان تأثیرگذار بوده به دغدغه مهمی برای والدین امروزی تبدیل شده‌است.

هدا سماواتی، مدیر امور نمایندگان و فروش آویرا، به‌همین منظور درباره امکان جدیدی در محصولات آویرا توضیح می‌دهد و می‌گوید: در دنياي ماشيني و شهري امروز كه والدين فرصت چنداني براي صرف وقت با فرزندانشان ندارند و از طرف ديگر تك فرزندي بودن خانواده‌ها، ساده‌ترين راهی که والدین براي سرگرمی فرزندان‌شان انتخاب مي‌کنند؛ در اختیار قراردادن ابزارهايي همچون تلفن همراه، لپ‌تاپ، رايانه شخصي و اينترنت را در اختيار آنهاست.

به گفته مدیر امور نمایندگان و فروش آویرا،  با این کار درواقع آنها تنها از نظر فيزيكي در محيط امن خانه به سر می‌برند، ولي در عمل از طريق اين وسايل به‌ويژه اينترنت به دنيايي به‌مراتب بزرگ‌تر از محيط پيرامون‌شان قدم مي‌نهند و با چيزهايي مواجه مي‌شوند كه بسياري از پدران و مادران از وجود آنها آگاه نيستند. با استفاده از یک سرویس مانیتورینگ به اسم حفاظت از شبکه اجتماعی آویرا، شما می‌توانید فعالیت‌های فرزندان خود را در فیس بوک و دیگر شبکه‌های بزرگ اجتماعی که مهم نیست در بستر رایانه شخصی و یا تلفن همراه باشد به‌صورت آنلاین نظارت کنید.

وی می‌افزاید: این سرویس در صرفه‌جویی زمان و ایجاد امنیت فرزندان در فضای مجازی  و جلوگیری از فعالیت‌های مخاطره‌آمیز و نامناسب توسط افراد غریبه و دوستان آنلاین به والدین کمک خواهد کرد. با حفاظت شبکه آویرا ، والدین دیگر نگران فرزندان خود و نوع فعالیت آنها در شبکه‌های اجتماعی نخواهند بود .

سماواتی می‌گوید: حفاظت شبکه آویرا مانند یک ساعت شماطه‌دار، شما را به‌عنوان والدین از هر لحظه فعالیت فرزندان دلبندتان آگاه می‌سازد و شما را از هر مطلبی که باید در مورد آن نگران باشید، اعم از حضور افراد مشکوک در لیست دوستان، برچسب‌هایی نامتناسب با سن فرزندتان، مسائل جنسی، مواد مخدر، خشونت، خودکشی و نشانه‌هایی از مزاحمت سایبری مطلع می‌کند.

وی تأکید می‌کند: اطلاع‌رسانی به‌موقع باعث می‌شود که والدین به‌سرعت وارد عمل شده و از طریق ایمیل هشدار، تصمیم‌گیری صحیح کرده و مدیریت زمان را در دست داشته باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند با پست الکترونیکی شرکت ارتباط امن به نشانی h.s@ertebateamn.com مکاتبه کرده و اطلاعات بیشتری در زمینه این راهکار جدید آویرا دریافت کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب